REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
adam-and1 napisał(a):Faktycznie na 4 cilindrze ciśnienie jest dużo mniejsze niż na pozostałych
adam-and1 napisał(a):rozkreciłem silnik i okazuje się że wszystko z nim ok ! Popychacze , cylindry , zawory wszystko ok .
adam-and1 napisał(a):Podejrzewam teraz komputer sterujący wtryskami
adam-and1 napisał(a):wystarczy przekręcić kluczyk i już 4 wtrysk leje jak woda z kranu - zamiana wyrysków i dalej dokładnie tak samo ....
adam-and1 napisał(a): Więc problem pewnie leży w wiązce kabli od wtryskiwacza
MotoAlbercik napisał(a):
A wtrysk wymieniałeś na nowy, czy jakąs używkę? Spróbuj zamienić wtryskiwacz na inny, z innego cylindra i zobaczysz czy też będzie tak lał.
MotoAlbercik napisał(a):
Hmmm, troszkę dziwne, bo w tym przypadku, jak problem jest tylko z jednym wtryskiwaczem, to w wiązce kabli musiałoby być zwarcie z jakimś przewodem, w którym po właczeniu stacyjki pojawia się napięcie i to napięcie musiałoby dostawać się na przewód od tego wtryskiwacza. A to mało prawdopodobne. Możesz jeszcze dla póby odłaczyć ten przewód od tego wtryskiwacza przy komputerze i zobaczysz, czy nadal będzie lał. Jak byłoby faktycznie zwarcie, to musiałby lać. A jak przestanie, to nie jest to wina kabli, a raczej jednak komputera, bo to on podaje napięcie na wtryskiwacz.
adam-and1 napisał(a): czyli jednak komputer ????