Francuz lub coś innego do 12k

10 Sty 2020, 21:27

Silnik sam w sobie ok, jest to wersja jeszcze nie "poprawiona" więc spoko ale cała reszta jest do dupy, jak myślisz dlaczego tak piękne i rocznikowo ok auto jest tak tanie? Bo jest poprostu awaryjne, jak masz zacięcie do dłubania to warto pomyśleć ale jak musisz jeździć do mechaniora to ta markę odpuść
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

10 Sty 2020, 21:31

Kao, co jest awaryjnego w vectrze c z inną blachą? Od znaczka Alfy, w sumie bardzo ładnego wykształciły się jakieś wady?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

10 Sty 2020, 21:34

Jeżeli 159 jest dla Ciebie Vectrą to ja odrazu na starcie wymiękam i nie wdaje się w dyskusję :wink:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

10 Sty 2020, 21:36

Nie kombinuj tylko rozpisuj się o tej awaryjności :mrgreen: :happy: :mrgreen:
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

10 Sty 2020, 21:51

A czy w Vectrze uświadczysz takie problemy elektryczne? Np że nie możesz odpalić? Wyjąć kluczyka? Wyłączyć klimatyzacji? Włączyć radia? Losowe przypadki? Nie, to auto jest bardzo czułe na zmianę napięcia, wystarczy że aku jest niedoładowany lub wiekowy i już cyrki się dzieją, a czy w Vectrze też tak gnija progi i podłoga? A może wspomaganie siada? Halo Halo czy ktoś w Vectrze zmienia zawias co roku czy nawet co pół jak założyliśmy zamiennik? Super trwałe zawieszenie 159 odzedziczyła po swoim poprzedniku o totalnie różnych kosztach części nawet nie wspomnę. A zapomniał bym... Przy wymianie wahaczy warto było by cały wozek wytargac i wypiaskowac pomalować bo co roku jest to samo czyli ruda jak w mazdzie 6
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

10 Sty 2020, 22:07

Z tego co wymieniłeś "awarią" jest w sumie tylko wspomaganie. Zresztą temat powszechnie znany.

Niedoładowany albo stary akumulator to kwestia związana z modelem w jakim jest zamontowany (pomijając temat rozwalonego alternatora)?
Z tą wymianą wahaczy też pojechales. Prawie jak pionuś z czyszczeniem nagaru co 6 lat. Jeśli ktoś jeździ więcej to wymienia częściej, jeśli ktoś jeździ mniej robi rzadziej. Od kiedy remont zawieszenia to "awaria"? Jeśli tak to klasyfikujesz to niektóre VAG jakich broniles wczoraj/dzisiaj z uwagi na silnik również są w uj awaryjne przez alu wielowahacz. Taka jest cecha danej konstrukcji i tyle. Świetnie się prowadzi to trochę więcej kosztuje, coś za cos. Warto zwrócić uwagę, że to trochę kosztuje ale nie jest awarią.
Korozja to również szeroki temat. Auto krajowe zardzewieje, z zachodu zardzewieje później, z Włoch jeszcze później, nic nadzwyczajnego w 15 letnim samochodzie
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Nowa Toyota Hilux GR Sport debiutuje w RPA
    Na rynek Republiki Południowej Afryki wchodzi limitowana edycja Hiluxa, firmowana przez Toyota Gazoo Racing, sportowe ramię Toyoty. Pick-up Hilux GR Sport otrzymuje trenowe wyposażenie i profesjonalne oklejenia Gazoo Racing, ...

10 Sty 2020, 22:22

No widzisz w powszechnym pasku pierwszy zawias ludzie wymieniali po 150 200k w 159 po 50 jak dobrze poszło czyli to według Ciebie norma? Ok może ujme to inaczej to do Ciebie dotrze 159 nie jest wadliwe i awaryjne ona poprostu ma o 3 razy mniej żywota od konkurencji :wink:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

10 Sty 2020, 22:27

Ale pierwsze passaty b5 mają 24 lata a 159 15 lat. To, co było fabrycznie jest tak samo istotne jak "wadliwy" rozrząd w 2.2 od opla
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

11 Sty 2020, 10:32

Podsumuje laguna 2 jest fajna :happy:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10961
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

11 Sty 2020, 12:25

A ja stanę w obronie kolegi Barola, gdyż poliftowe Megane czy to Laguny są już mocno poprawione, dobre silniki 1.8 i 2.0 pod LPG i zero problemów z korozją. Oprócz tego można polecić Vectrę C ale przed liftingiem z silnikiem 1.8 pod LPG idealny niezniszczalny silnik na hydraulicznych popychaczach, ale lubi pić olej nawet litr na 1 tys. KM. zwłaszcza jadąc autostradą. Świetna blacha. Zawieszenie dość delikatne i drogie w naprawach. Można oczywiście szukać VW czy to Leon, czy Cordoba, lub Golf/Polo, zależy jakie gabaryty, bo nawet może Bora. Ale to zawsze będą auta słabo wyposażone, a te silniki czy to 1.4 czy 1.6 - Mimo iż świetne pod LPG, to jednak miały swoje problemy zwłaszcza z poborem oleju, ale też np. zamarzająca odma olejowa.
Ronal123
Początkujący
 
Posty: 136
Zdjęcia: 16
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mitsubishi Space Star
Silnik: 1.6 98KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

11 Sty 2020, 14:50

Ronal123 napisał(a):gdyż poliftowe Megane czy to Laguny są już mocno poprawione, dobre silniki 1.8 i 2.0

Dziś sobota ... chyba było pite :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10961
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

11 Sty 2020, 16:24

Ronal123 napisał(a): dobre silniki 1.8 i 2.0 pod LPG i zero problemów z korozją.
no dobra ale gdzie ta poprawa? konkrety panie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16687
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4