11 Sty 2020, 12:25
A ja stanę w obronie kolegi Barola, gdyż poliftowe Megane czy to Laguny są już mocno poprawione, dobre silniki 1.8 i 2.0 pod LPG i zero problemów z korozją. Oprócz tego można polecić Vectrę C ale przed liftingiem z silnikiem 1.8 pod LPG idealny niezniszczalny silnik na hydraulicznych popychaczach, ale lubi pić olej nawet litr na 1 tys. KM. zwłaszcza jadąc autostradą. Świetna blacha. Zawieszenie dość delikatne i drogie w naprawach. Można oczywiście szukać VW czy to Leon, czy Cordoba, lub Golf/Polo, zależy jakie gabaryty, bo nawet może Bora. Ale to zawsze będą auta słabo wyposażone, a te silniki czy to 1.4 czy 1.6 - Mimo iż świetne pod LPG, to jednak miały swoje problemy zwłaszcza z poborem oleju, ale też np. zamarzająca odma olejowa.