Fredek nie odpala.

10 Maj 2009, 14:38

Witam.Problem jak w temacie, Ferdi nie odpala.Dziś jechałem nim i mi zgasł, odpaliłem go po raz drugi ale znów zgasł, póżniej już tylko dyry dyry i sie bateria świeci jakby akku było słabe.Ale nie może byc bo to już 2-gi nowy akku w tym roku, ładowanie ok, silnik nie jest zatarty(jest olej w silniku), a jak chcę odpalić to tylko rozrusznik ruszy wałem 2 razy i koniec.Wsadziłem na chwile mocniejszy akku ale dalej tak samo.W czym tkwi problem?Elektryka?
Myślałem że to coś z rozrządem ale wszystko ok, paski są, wszystkie na swoim miejscu.Pomóżcie bo nie dojadę jutro do pracy :lol: .
Fredek 2001 rok, 2.0 97km, przebieg 117 tyś km-UDOKUMENTOWANY.
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

10 Maj 2009, 19:54

Jak to ruszy dwa razy, zdechnie jak by nie miał siły czy jak by coś rozłączyło, napisz więcej.
... byle do 15:00, byle do piątku ...
HUBI
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 237
Miejscowość: www

10 Maj 2009, 21:19

Jest to tak.Kiedy akumulator jest słaby to załącza się taka blokada, że nie odpali, bo ona hamuje wał.Sprawdzałem ją dziś z mechanikiem i powiedział że to nie ona jest przyczyną(nie rusza się jak wał staje) tylko coś innego, sam nie wiedział co.Jak rusza wałem to 2 razy obraca normalnie tak jak miałby odpalić-myślę że wiesz jak, a dalej koniec jakby się kabel urwał i nie dochodził prąd-sprawdzałem i jest.Ale jak przekręcisz kluczykiem żeby jeszcze raz odpalił to powtarza się podwójne okręcenie wału i stop, już nie kręci.Myślałem że to rozrusznik ale na zapych też nie da rady odpalić.

Sam straciłem już głowę co to może być.Myślę że w miarę jasno opisałem sprawę.
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Honda NSX hybrid - 2,6 sek., 581 KM
    Legendarny, najszybszy model Hondy w wielkim stylu powrócił po ponad 10 latach przerwy, debiutując w 2015 roku na Salonie Samochodowym w Genewie. Napędza go hybryda, będąca połączeniem turbodoładowanego silnika 3.5 ...