Freelander 2.0Di - szarpanie przy ruszaniu

18 Lis 2009, 15:01

Na wstępie chciałem powitać Wszystkich użytkowników tego forum !

Od 3lat posiadam LR Freelander 99r 2.0di
Problem polega na tym że auto podczas ruszania często szarpie zamiast płynnie ruszać
jest to tylko w początkowej fazie ruszania i nie zdarza się za każdym razem

Wymieniłem sprzęgło i docisk , siłownik hydrauliczny sprzęgła ,podpory wału (choć pewnie nie miały związku ale wymagały wymiany)

auto nadal szarpie i nie wiem co mogę zrobić aby się tego pozbyć
może ktoś miał taki przypadek lub zna cudowne rozwiązanie ?

Auto kupiłem z tym nietypowym zachowaniem a Pan który sprowadzał je dla mnie od niemca
stwierdził że mi się wydaje, on nic takiego nie wyczuwał hmm...
Przemas74
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 77
Miejscowość: Szczecin

18 Lis 2009, 16:09

A koło zamachowe jest 2-masowe? jeżeli tak to może być przyczyna (a dokładnie koło zamachowe jest uszkodzone), takie objawy często występują
artj
Początkujący
 
Posty: 164
Miejscowość: Polska

18 Lis 2009, 16:51

artj napisał(a):A koło zamachowe jest 2-masowe?
w modelach z silnikiem rovera nie ma dwumasówki. S czy podczas ruszania słychać jakieś zgrzytanie? ewentualnie stuki?
Legion1349
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 331
Miejscowość: Katowice

18 Lis 2009, 23:32

... czy ruszasz po spuszczeniu auta z hamulca ręcznego?, jeśli tak to mogą Ci się blokować bębny.
pozdr
az td4
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

19 Lis 2009, 12:52

Szarpanko nie jest powodowane zacieraniem się hamulca postojowego bębny są ok
nie słychać też żadnych zgrzytów ani dziwnych obcych dźwięków stuków nic takiego

Silnik mam 2.0di czyli wersja rover
Przemas74
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 77
Miejscowość: Szczecin
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Układ napędowy BMW ActiveHybrid nowej generacji
    Specjalnie na potrzeby nowego modelu BMW ActiveHybrid 3 opracowano następujące komponenty hybrydowego układu napędowego: synchroniczny silnik elektryczny o mocy 40 kW/55 KM, układy elektroniczne dużej mocy oraz pakiet akumulatorów ...