Freelander-problem z elektryką

01 Paź 2008, 19:24

witam wszystkich serdecznie
mam problem z elektryką we freelanderze,który przerabiam z anglika.po przekręceniu kluczyka 2 raz włącza mi się wentylator przy chłodnicy i nie przestaje pracować nawet po wyjęciu kluczyka i zaczyna się bardzo rozpędzać więc zdejmuję klemę z akumulatora i w ten sposób go można tylko wyłączyć,po otwarciu drzwi centralnego zamka otwiera się tylna szyba ,przy zamykaniu jest sygnalizacja klaksonem tak samo przy załączaniu alarmu a wcześniej tego nie było,drzwi też nie otwierają się prawidłowo ale z tym sobie sam poradzę.światła wycieraczki kierunkowskazy otwieranie szyb działają prawidłowo,jest taka możliwość że w 2 lub 3 wtyczkach wpiąłem przewody w inne miejsce ale nie zamieniłem z innym tylko wpiąłem w inne wolne miejsce bo wyjmowałem po 1 przewodzie z każdej wtyczki i przeciągałem na drugą stronę.mam nadzieję że znajdą się osoby które wiedzą jak to poprawić. a ja zaczynam szukać już elektryka a może ktoś posiada schemat takiej instalacji.
z góry dziękuję za odpowiedź
kitaro
Nowicjusz
 
Posty: 17

01 Paź 2008, 19:33

Jeśli otwiera ci się tylna szyba, jest coś z centralnym zamkiem. Sprawdź wszystkie przewody czy tak samo są podłączone.
Pozdrawiam
Suzuki Jimny
Mitsubishi Outlander
Land Rover Discovery 3 ChallangeG4
macpaw5
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 663

01 Paź 2008, 19:39

ok. cenna informacja jeśli już wiem że otwierająca się tylna szyba to wina centralnego zamka to nie problem sam to jutro rozpracuję tym bardziej że drzwi nie otwierają się prawidłowo,jest tam tylko kilka kabli.poważny problem to ten wentylator a wiesz może skąd wziąć schemat bo wydaje mi się że bez elektryka nie dam rady
kitaro
Nowicjusz
 
Posty: 17

01 Paź 2008, 22:21

witaj podaj mi rok produkcji i jaki masz silnik jutro cos postaram sie skabinowac z tym schematem pozdrawiam
Suzuki Jimny
Mitsubishi Outlander
Land Rover Discovery 3 ChallangeG4
macpaw5
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 663

02 Paź 2008, 06:37

mam 2001 r. silnik bmw td4
kitaro
Nowicjusz
 
Posty: 17

03 Paź 2008, 00:27

mam schemat tylko mam problem z jego skanowaniem
Suzuki Jimny
Mitsubishi Outlander
Land Rover Discovery 3 ChallangeG4
macpaw5
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 663
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    VW up! GTI z silnikiem o mocy 85 kW/115 KM
    Volkswagen wprowadza na rynek nowego up!-a GTI – model o niewielkiej masie własnej, z mocnym silnikiem, sportowym zawieszeniem i typowymi wyróżnikami aut GTI na nadwoziu i we wnętrzu. up! w wersji GTI dostępny ...

03 Paź 2008, 07:55

poczekam bo bez schematu nie da rady,chyba że przez przypadek trafi się na właściwy kabel.czy jest możliwe żeby porównać to z instalacją z freelandera z 98 r.silnik 1,8B bo mam taką możliwość .gdybym miał pod ręką taki sam samochód (freelander z TD4) to porównałbym wtyczki przy bezpiecznikach bo w którejś wpiąłem źle przewód przy przeciąganiu na drugą stronę bo obok siebie we wtyczce były 2 wolne miejsca.
kitaro
Nowicjusz
 
Posty: 17

03 Paź 2008, 14:45

calkiem jest inne okablowanie w tych dwoch freelanderach
Suzuki Jimny
Mitsubishi Outlander
Land Rover Discovery 3 ChallangeG4
macpaw5
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 663

03 Paź 2008, 15:14

macpaw5 napisał(a):mam schemat tylko mam problem z jego skanowaniem

może zrobisz zdjęcia tak żebym mógł później wydrukować i poskładać w całość.a gdybyś wiedział jak przerobić centralny zamek też możesz napisać bo na razie po mojej przeróbce otwierają sie po 1 naciśnięciu przycisku na pilocie 3 drzwi a po 2 te ostatnie czyli odwrotnie jak w wersji oryginalnej.a po zamianie 2 przewodów które się rozgałęziają i idą do wszystkich drzwi nie otworzyły się żadne więc wróciłem do poprzedniego ustawiania.
kitaro
Nowicjusz
 
Posty: 17

04 Paź 2008, 09:33

sciagnij sobie z internetu program( auto data )tam znajdziesz schemat pozdrawiam
Suzuki Jimny
Mitsubishi Outlander
Land Rover Discovery 3 ChallangeG4
macpaw5
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 663

06 Paź 2008, 08:56

otrzymałem informację że włączenie wentylatorów może być spowodowane wycieknięciem płynu gdy wyjmowana była nagrzewnica ale tego płynu dużo nie ubyło max 2 litry ale przyjąłem że tak może być i chciałem uruchomić silnik i nie powiodło się rozrusznik kręci i to wszystko na zegarach nie świeci się kontrolka od świec taka spirala sądzę że odcięty jest dopływ paliwa,wstrząsowy wyłącznik jest włączony .może ktoś ma jakieś propozycje co zrobić.
kitaro
Nowicjusz
 
Posty: 17

17 Paź 2008, 19:26

odświeżam temat
okazało się że dobrze przerobiłem elektrykę ,problem został usunięty przy pomocy X431.została jeszcze jedna rzecz błąd "P 1255 Pre-fuel rail pressure sensor" jeśli ktoś pomoże będę wdzięczny za informację a jeśli nie to jutro dojdziemy co to jest.
pozdrawiam
kitaro
Nowicjusz
 
Posty: 17

17 Paź 2008, 20:41

jest to niskkie cisnienie paliwa przed pompa wysokiego cisnienia
Suzuki Jimny
Mitsubishi Outlander
Land Rover Discovery 3 ChallangeG4
macpaw5
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 663

17 Paź 2008, 20:53

a czy odpala ci dobrze autko
Suzuki Jimny
Mitsubishi Outlander
Land Rover Discovery 3 ChallangeG4
macpaw5
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 663

18 Paź 2008, 16:36

dzięki za info .okazało się że nie była wpięta wtyczka do końca od czujnika.
pozdrawiam
kitaro
Nowicjusz
 
Posty: 17