FREELANDER

08 Lut 2010, 20:01

Ja miałem taki problem i poradziłem sobie z nim narazie jest spokój szyby nie parują. Mam freelandera z 2001 roku TD4 z klimą używałem już wszystkiego i nic jeździłem na klimatyzacji i nic aż wcisnąłem przycisk z taki kółeczkiem na nim wszystko jest dobrze bardzo dobrze się jeździ. Mi to pomogło oby wam też pozdrawiam.
Piotrek064
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Nidzica

08 Lut 2010, 21:09

ten przycisk z kółeczkiem jak mówisz, to obieg zamknięty.
Legion1349
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 331
Miejscowość: Katowice

08 Lut 2010, 22:00

tak ale jak ma przekładke tak jest u mnie że przy włączonym obiegu wewnętrznym mam obieg zewnętrzny po prostu jest odwrotnie i na początku też tak jeździłem :mrgreen:
amik
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 170
Miejscowość: dolnoslaskie

09 Lut 2010, 21:31

a co zrobi żeby było normalnie co trzeba przełożyc żebym nie musiał jeździc na włączonym tym kółeczku?? proszę o podpowiedź z góry dziękuję:)pozdrwiam
Piotrek064
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Nidzica

09 Lut 2010, 22:04

wyciac w podszybiu dziure... symetrycznie jak z prawej strony.. tylko pytanie co ci przy przekladce jeszcze pomotali oprocz tego...
Prorok78
Początkujący
 
Posty: 91
Miejscowość: Wroclaw

10 Lut 2010, 00:40

Piotrek064 napisał(a):a co zrobi żeby było normalnie co trzeba przełożyc żebym nie musiał jeździc na włączonym tym kółeczku?? proszę o podpowiedź z góry dziękuję:)pozdrwiam

Jeżeli parownik klimy nie został profesjonalnie przerobiony, to masz tylko zewnętrzny. Musisz wymienić parownik na europejski lub oddać do przeróbki, co jest dużo łatwiejsze/znajdziesz na allegro/. Przekładki w niesprawdzonych warsztatach to wielki kant. Jeśli ogrzewanie nie działa prawidłowo to należy to wszystko rozebrać i sprawdzić. Najczęściej w angielskim parowniku robią dziurę wkładają rurę od odkurzacza i wyprowadzają ją w rynnie podszybia. Działa obieg zewnętrzny i półwewnętrzny tzn. powietrze pobierane jest z obu. Najczęściej parownik jest nieszczelny i powietrze jest zasysane z obu. Najczęściej powodem zaparowania jest słaby nawiew na angielskiej turbinie z zamienionymi tylko biegunami na silniczku oraz właśnie obieg wewnętrzny. Wewnątrz powietrze jest ciepłe, stąd dużo wilgoci. Do ogrzewania powinno być z zewnątrz. Przy wewnętrznym należy włączyć klimę, wówczas wilgoć skropli się na chłodnicy parownika.
island
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Dąbrowa B
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Doświadczenie za kierownicą to nie wszystko!
    Od lat największe zagrożenie na drogach stanowią młodzi, świeżo upieczeni kierowcy z grupy wiekowej 18-24 l, dla których wskaźnik liczby wypadków na 10 000 populacji jest najwyższy(1). Zdecydowana większość ...
    King of Europe Drift 2012 Poznań / relacja
    W dniach 20 – 22 kwietnia na najbardziej prestiżowym obiekcie wyścigowym w Polsce, czyli na torze "Poznań" odbyła się jedna z najważniejszych imprez driftingowych w całej Europie, a więc inauguracyjna runda King of ...