Frontera,Pajero a może jednak Patrol

03 Mar 2010, 20:21

croochy napisał(a):ja sobie obiecałem że kiedyś będe miał zmotę z Rama



to będziesz miał szansę.W czerwcu kończy mi się leasing i RAM będzie do sprzedania :grin:
RAFULUS
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Miejscowość: Łódź

03 Mar 2010, 20:38

ee ja albo 8l V10 2500 HD albo cummins :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

03 Mar 2010, 20:50

a znajdź najpierw SRT8 z 4x4, powodzenia. Poza tym STR8 jest obniżony, ospojlerowany i chyba zawsze z małą kabiną. Dla mnie odpada. No chyba że diesel ale to też pali ponad 20l. Wydaje mi się że Hemi z LPG to najlepsze rozwiązanie.
RAFULUS
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Miejscowość: Łódź

03 Mar 2010, 21:15

a kto mówi o SRT? :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

03 Mar 2010, 22:23

V10 8l to jest SRT8 :twisted:
RAFULUS
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Miejscowość: Łódź

03 Mar 2010, 22:54

mało wiesz o Ramach :mrgreen:

żeby nie byc gołosłownym

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do eBay wygasł]

[link do eBay wygasł]

Ram 8l V10

Ram 8l V10


Ram 8l V10



no :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota silniki 1JZ-GTE i 2JZ-GTE
    Sześć cylindrów w układzie rzędowym. Pojemność: od 2,5 do 3 litrów. Zalety: dostępność i dobry potencjał do tuningu. Silniki Toyoty z rodziny JZ zyskały już status legend. Solidny żeliwny blok jest w stanie ...

03 Mar 2010, 23:34

chodziło mi następny model :oops: po 2003 roku
RAFULUS
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Miejscowość: Łódź

03 Mar 2010, 23:46

aa 3 bezpłciowa generacja ramów :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

04 Mar 2010, 15:22

Czemu? 3 generacja jak dla mnie fajniejsza, na czarne oczywiście... No i mając 3. nikt Ci nie zarzuci że jeździsz autem Chucka Norrisa co nauczył kopać prąd i woził się takim w Strażniku Texasu, bo to pierwsze skojarzenie jakie mi się nasunęło po zobaczeniu auta :grin:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

04 Mar 2010, 20:21

ta ale 3 gen ma IFS :evil:

oczywiście wersja HD ma sztywne mosty :mrgreen:

no i wg mnie 3 gen jest zbyt plastikowa :roll:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

04 Mar 2010, 21:35

wg mnie poprzednie generacje są lepsze , ale jeżeli chodzi o tankowanie, to nawet amerykańce mówią, że dużo piły w porównaniu do 3 :mrgreen:
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 844
Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

04 Mar 2010, 21:43

kupcie se cinkłaciento bedzie mało palić :mrgreen:
ramy to sa takie plasticzane zabaweczki ....wszystkie
K5 albo M10 to są fajne furacze ;) do tego jakiś maleńki 6,2V8 w dizlu :twisted:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

04 Mar 2010, 22:09

pocieszny napisał(a):kupcie se cinkłaciento bedzie mało palić :mrgreen:
ramy to sa takie plasticzane zabaweczki ....wszystkie



muszę się zgodzić ale tylko jeśli chodzi o środek. Z zewnątrz to kupa stali. Zderzaki ważą tyle że samemu jest co dźwigać :mrgreen:
RAFULUS
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Miejscowość: Łódź

04 Mar 2010, 22:19

no to brać je z kolegą :mrgreen: zawsze raźniej, potem jakby co flachę można obalić :mrgreen:
Jeba* i się nie dać, a wyniki same przyjdą...
Wezyrro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 844
Miejscowość: Wałbrzych/Wrocław

04 Mar 2010, 22:47

pocieszny napisał(a):kupcie se cinkłaciento bedzie mało palić :mrgreen:
ramy to sa takie plasticzane zabaweczki ....wszystkie
K5 albo M10 to są fajne furacze ;) do tego jakiś maleńki 6,2V8 w dizlu :twisted:


no dobra biorąc pod uwagę K5 czy też M10 a nawet do Ramchargera to możemy powiedziec ze sa plastikowe, ale porównując do współczesnych im modeli to jest kawał mocnego żelaza


a K5 też bym kiedyś chciał :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców