Fura ze sportowym zacięciem

02 Gru 2011, 15:02

Ale za to tandetny w srodku jak diabli ;)
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

02 Gru 2011, 15:18

dokladnie mnie tez to rozbawilo jakim cudem golf 1.8t 150 konny objedzie civica tym r hehe , logicznie pomysl, jezdzilem takim typ r oraz do tego nie golfem a a3 1.8t i typ r duzo lepiej sie prezentuje , ja wiem czy taki tandetny w srodku ? kumpel ma i nie narzeka napewno mniej awaryjny niz golf i mniej oklepany napewno wieksza uwage przyciaga niz pospolitszy golf , a spalanie w miescie przy noirmalniej jezdzie bez problemu zamknie sie w 12-13litrach
bioly21
Zaawansowany
 
Posty: 551
Miejscowość: malopolska
Prawo jazdy: 17 08 2002
Auto: Alfa159 , Civic VII

02 Gru 2011, 15:50

x50sr napisał(a):widze że " pan napewno potrzebuje to auto ? - Nie , ale chce je mieć " tu raczej doradzanie nie ma sensu


Calkiem sensownego posta skleiles, ale takie komentarze mozesz zachowac dla siebie. Zapytalem o rade, nie o ocene przydatnosci takiego samochodu. Sprawia mi przyjemnosc jazda takim, a nie VW Polo 50+ KM, chyba nie musze Ci sie tlumaczyc?
reithan
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 08 07 2010
Auto: Mercedes CLK, 2.7 CDI, 170 KM

03 Gru 2011, 00:38

no ja przepraszam generalnie podsumowanie , ale tu juz wybiera się auto bardziej

podoba mi się i go biore , forumowicze mogą bardziej chyba jedynie propozycje dawać niż cokolwiek doradzić.

odnośnie co szybsze civic czy golf sprawa dosc prosta , civic to przedewszystkim 50km więcej ...

golf wygrywa dzięki elastyce na codzień , oto całe rozgromienie i to miałem na myśli , czyli że jako samochód użytkowy , 1.8T czy też 2,3 v5 to zwykłe wersje prawde mówiąc , co innego r32 z kompresorem

rozbawiłem kogoś tekstem " bo ma turbo "

no i miało to na celu stwierdzenie iż w golfie mamy bardzo małą turbawke , generalnie wersja z turbo ma jedynie 25 koni więcej od wersji wolnossącej , turbo dziury praktycznie nie ma , a samochodzik od 2000rpm przyspiesza bardzo ładnie pomijam już fakt że jesli ktoś lubi jezdzic szybko to zapewne zrobi w nim program , a tutaj juz zapas mamy ogromny , własciwie wymieniajac układ paliwowy , turbine + przerobienie sterownika daje nam naprawde niezłą rakietke .


a swoją drogą , co autor sądzi o alfa romeo GT ?
focusie ST220/RS?
Leonie cupra ? wkoncu 280nm przy 2200rpm - prawie o połowe więcej od hondy w której dostępny jest od 5600 obrotów ?

czyli cóż jak juz wiemy taki 1.8T ciągnie od 2200rpm do konca a civic swoją diabelska nature ma od 5600 do ponad 7000

no i jesli komus taki leon mało to ,,, droga do wzmocnień jest otwarta , a wiecznie o tym mówie bo ... z własnego doświadczenia wiem ze wpierw niby coś nam wystarcza i z czasem nam brakuje i tak jest chyba zawsze ...

najlepiej było by dac autorowi po 1 egzemplazu ...
Ostatnio edytowany przez x50sr, 03 Gru 2011, 01:24, edytowano w sumie 1 raz
x50sr
Początkujący
 
Posty: 244
Miejscowość: małopolska

03 Gru 2011, 01:23

Mam nieprzyjemne wspomnienia zwiazane z Alfa, zawieszenie + elektronika to byla istna tragedia w Alfie 156 1.9 JTD, 115 KM, ktora jezdzila matka. Nawet nie mam ochoty dochodzic, czy po prostu trafila taki egzemplarz, czy to standard.
reithan
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 08 07 2010
Auto: Mercedes CLK, 2.7 CDI, 170 KM

03 Gru 2011, 09:50

Jestem za Megane II RS.
Może na prostej nie jest tak szybki jak Fiat Coupe ale na zakrętach bądź torze nadrobi to z nawiązką, nie bez powodu Meganki w sportowych wersjach na torach pokonują znacznie mocniejsze auta.
A chyba o to chodzi, w końcu nie bez powodu Audi A8 czy BMW 7 nikt nie nazwie sportowymi samochodami a Lotusa Elise tak, mimo, że mają lepsze przyspieszenie od niego.
Znajomy ma taką, pali mu właśnie około 12 litrów, dużo jeżdzi(40tys. km rocznie) i jest zadowolony.
Trzeba się tylko pogodzić, że komfort jazdy jest żaden no ale coś za coś.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Gru 2011, 09:53

Trafiła taki egzemplarz i to mocno skatowany ;] Elektronika w Alfie nie ma prawa siaść bo jest firmy bosch czyli taka sama jak w grupie VAG a tam nie siada ? dziwne co? moze chcesz stworzyc kolejny stereotyp?
Mati2802
Aktywny
 
Posty: 389
Miejscowość: Elblag
Prawo jazdy: 18 06 1981
Auto: Octavia TDI, Golf TDI, Matiz

03 Gru 2011, 10:18

Elektronika Bosch była też w Lagunie II i to głównie ona popsuła jej opinię.
Rozumiem, że wszystko co jest w VAG'ach jest tak idealne , że nie ma prawa się psuć.
Poza tym zmienisz zdanie jak pewnego dnia szyby nie będą chciały Ci się otworzyć albo otworzą się samoczynnie albo wiązka elektryczna Ci zawilgocieje i zaczną się jaja, a to typowe dla VW i pochodnych.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

03 Gru 2011, 13:54

ja nie napisalem ze jest idealna tylko chodzi o to ze ktoś znów tworzy błedne stereotypy co do alfy. A w lagunach siada tylko wyposazenie dodadtkowe ;]
Mati2802
Aktywny
 
Posty: 389
Miejscowość: Elblag
Prawo jazdy: 18 06 1981
Auto: Octavia TDI, Golf TDI, Matiz

04 Gru 2011, 22:08

Jezdzilem dzisiaj Cupra i Focusem ST 225. Musze przyznac, ze Ford zrobil na mnie wrazenie, silnik brzmi fajnie, samochod jest dosc wygodny, moc zdecydowanie zadowalajaca, no i oferuje najlepszy design z tej polki. Wiadomo, ze to kwestia gustu, ale jak dla mnie, wyglada lepiej, niz type r, cupra, fiat coupe, megane czy wspomniany przez kogos wyzej golf.

Tak wiec teraz na spokojnie mam zamiar poszukac solidnych ofert tego wlasnie modelu, ale najpierw musze sie doksztalcic. Moglby ktos opisac jak jest z awaryjnoscia / cenami czesci? Bede szukal czegos w roczniku 2005-2007.
reithan
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 08 07 2010
Auto: Mercedes CLK, 2.7 CDI, 170 KM

04 Gru 2011, 23:26

Może zacznijmy od tego że ten silnik jest od volvo.Jeżeli chodzi o ceny no to napewno nie będą w tej samej cenie co do zwykłego focusa,ale samochody takie jak type r czy cupra będą miały raczej droższe części od st225.Raz miałem przyjemność być przy takim samochodzie i gościu ogólnie był zadowolony.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

05 Gru 2011, 13:05

osobiscie odnosze wrażenie że do cupry są tańsze niż do focusa ... duzo zamienników

ale foka bardzo łatwo się prowadzi
x50sr
Początkujący
 
Posty: 244
Miejscowość: małopolska

05 Gru 2011, 15:31

Zawieszenie i prowadzenie w fordach jest ogółem dobrą stroną tych samochodów.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

05 Gru 2011, 17:16

A nie lepiej byś zrobił jak byś jak byś kupił sobie jeden dupowóz obojętnie jaki i coś co jedzie konkretnie i daję frajdę z jazdy np: [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Oczywiście na takie auto trzeba mieć grosz na utrzymanie i jaja, ale za to jakoś to jedzie, nie jest to szpanerskie auto, ale jak pojeżdzisz na drogach 3 kategorii z prędkościami 200 i więcej, przejedziesz pare zakrętów na pełnej piź... to micha sama się cieszy odrazu
kosior898
Początkujący
 
Posty: 139
Miejscowość: Leżajsk

05 Gru 2011, 17:29

Tylko że z częściami do takiego samochodu będzie duży problem.A poza tym każdy samochód może cię cieszyć tylko gdy umiesz nim jezdzić.
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003