03 Gru 2011, 00:38
no ja przepraszam generalnie podsumowanie , ale tu juz wybiera się auto bardziej
podoba mi się i go biore , forumowicze mogą bardziej chyba jedynie propozycje dawać niż cokolwiek doradzić.
odnośnie co szybsze civic czy golf sprawa dosc prosta , civic to przedewszystkim 50km więcej ...
golf wygrywa dzięki elastyce na codzień , oto całe rozgromienie i to miałem na myśli , czyli że jako samochód użytkowy , 1.8T czy też 2,3 v5 to zwykłe wersje prawde mówiąc , co innego r32 z kompresorem
rozbawiłem kogoś tekstem " bo ma turbo "
no i miało to na celu stwierdzenie iż w golfie mamy bardzo małą turbawke , generalnie wersja z turbo ma jedynie 25 koni więcej od wersji wolnossącej , turbo dziury praktycznie nie ma , a samochodzik od 2000rpm przyspiesza bardzo ładnie pomijam już fakt że jesli ktoś lubi jezdzic szybko to zapewne zrobi w nim program , a tutaj juz zapas mamy ogromny , własciwie wymieniajac układ paliwowy , turbine + przerobienie sterownika daje nam naprawde niezłą rakietke .
a swoją drogą , co autor sądzi o alfa romeo GT ?
focusie ST220/RS?
Leonie cupra ? wkoncu 280nm przy 2200rpm - prawie o połowe więcej od hondy w której dostępny jest od 5600 obrotów ?
czyli cóż jak juz wiemy taki 1.8T ciągnie od 2200rpm do konca a civic swoją diabelska nature ma od 5600 do ponad 7000
no i jesli komus taki leon mało to ,,, droga do wzmocnień jest otwarta , a wiecznie o tym mówie bo ... z własnego doświadczenia wiem ze wpierw niby coś nam wystarcza i z czasem nam brakuje i tak jest chyba zawsze ...
najlepiej było by dac autorowi po 1 egzemplazu ...
Ostatnio edytowany przez
x50sr, 03 Gru 2011, 01:24, edytowano w sumie 1 raz