jako mechanik o astrze II wypowiem się po swojemu
PALI OLEJ ! od nowości !!!
gnije i ma najczęsciej słabe wyposażenie
jesli mowa o octavi , dodajmy jeszcze golfa sedan zwanego vw bora , audi a4 - ale moze byc cięzko z wiekiem i nalezy nie zapomnieć o seacie toledo
jeśli samochód ma być ekonomiczny polecam jedynie 1 silnik . Jego spalanie wcale nie jest super niskie , ale jest niezniszczalny na tle konkurencji silnik ten to 8 zaworowa jednostka kręcąca się nawet do 7000 obrotów i max moment ma położony nieco powyzej 3000 obrotów , posiada kolektor o zmiennej długosci , jest on plastikowy wiec zaleca się instalacje sekwencyjną np stag 300 plus , tommasseto reduktor , oraz wtryskiwacze waltek gdyz wystarczą i są regenerowalną listwą
spalanie to około 10l w mieście a 10 litrów lpg = 5 l PB lub ON co przy masie np octavi w miescie jest nie realne , przyspieszenie tego samochodu jak na ten silnik i bude jest niesamowite ze względu na jego elastyke . Osobiście bardzo polecam a opcja numer 2 to skoda fabia nawet w kombi , małe przebiegi młode roczniki za kase około 10-12 tyś , auta bezawaryjne , silnik idioto odporny z rodem skody felicji ma w fabi 1,4MPI 60 koni i łancuch rozrządu. auto ładnie pracuje na instalacji nawet I generacji , aczkolwiek jest 100x wolniejsze od kazdego innego z silnikiem 1.6 SR "AKL" i jego braci i ma identyczne spalanie , dlatego własnie silnik 1.6 koncernu vw uwazam za godny polecenia . jedyny jego minus to fakt iz co zmianę oleju nalezy wyczyscic przepustnice w celu wyeliminowania falowania obrotów biegu jałowego