a moze coś szybszego ?
np audi s3 ?
golf mk4 1.8T + chip(ok 210-220KM) ew zmiana turbiny ? - jest opcja napędu na 4 buty
nawet 150 konny 1.8T rozgromi 200 konnego typer R ze względu właśnie na turbo , ma taka krzywą NM że przy 2000obrotów idzie jak civic przy 5000
ps auto najmniej pali przy około max NM wiec jedynie w dieslu 2000 rpm pozwala na ekonomiczną jazde i złą dla silnika ,,,
a może liga wyżej i większa ekonomia ? np tsi w golfie V ? dodatkowo zrobić można program
aczkolwiek 1,4 ma nawet 170 koni w seri a 2,0 ma 230 aczkolwiek 1,4 170 koni pali w miescie od 8,5 do 12l
PS 200 konny civic nie pali 12l w mieście
zwłaszcza przy jezdzie szybkiej
11-13 pali przy stosunkowo łagodnej ale nie flegmatycznej emeryckiej
o 2l decyduja swiatła i korki
ile KM robisz rocznie i gdzie sie poruszasz , to wyznacznik naszego celu , przypominam że jak masz dac 40k za civic typer R to lepiej kupic mazde rx8 czy coś bardziej rasowego
odnośnie LPG to owszem można , spadku mocy nie musisz mieć ale koszt dobrej instalacji do silnika 200 konnego to nieraz koszt 3 sekwencji
odnośnie hondy typer R to bardzo pożądne auto wręcz powinni mu nadać nazwe CRX bo to kolejna szlifierko-pocisko torpeda . jednak na codzień raczej nie upalasz auta i tu bardziej pasuje coś o lepszym zakresie użytecznych obrotów
a do np golfa fsi nie założysz gazu , bo się to mija z celem . Wpierw może opowiedz o swojej eksploatacji
ok , wlasnie do mnie dotarło że już pisałeś i widze że " pan napewno potrzebuje to auto ? - Nie , ale chce je mieć " tu raczej doradzanie nie ma sensu