Galant lub Lancer do 6-8k?

30 Sty 2015, 16:53

Witam czy do kwoty 6-7k dostane dobry egzemplarz Mitsubishi Galanta VII lub VIII lub Lancer VIII

Znalazłem takie egzemplarze co o nich sądzicie?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
ace
Nowicjusz
 
Posty: 48
Prawo jazdy: 06 12 2012
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Skoda Octavia I
Silnik: 2.0 8v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
0

30 Sty 2015, 19:22

Tylu znawców i nikt nie odpisuje??
ace
Nowicjusz
 
Posty: 48
Prawo jazdy: 06 12 2012
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Skoda Octavia I
Silnik: 2.0 8v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
0

30 Sty 2015, 19:25

bo mało kto miał tutaj styczność z tymi modelami ;)
Lancer nie w tej kasie. Nie wiem jak z Galantem ale wydaje mi się, że to co najwyżej przedlift (ten srebrny co wkleiłeś)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
0

02 Lut 2015, 19:48

Te Lancery są dość ładne z zewnątrz, ale w środku są bardzo toporne. Uwielbiam tą markę, ale z tych, które podałeś - wizualnie z zewnątrz i wewnątrz, wybrałbym zdecydowanie czerwoną Galę. To są piękne i mocne auta. Fakt, że lubi paliwo, ale czuć moc w tym aucie. Przed zakupem sprawdź dokładnie jego stan, zwłaszcza podłużnicę i progi. Pozdrawiam
mitsustar
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 08 2005
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mitsubishi Space Star
Silnik: 1.6 98KM
Paliwo: Benzyna
Typ: MPV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
0

18 Sie 2015, 00:24

No cóż. Od piątku jestem szczęśliwym posiadaczem galanta, więc co nieco mogę powiedzieć.
Zapłaciłem 6400.
Przednie tarcze hamulcowe do wymiany (w tym modelu zakłada się tylko dobrej jakości zamienniki - wybrałem bosha)
Troszkę korozji na prawym tylnym nadkolu. Reperaturka 120zł + robota + lakierowanie elementu.
Licząc, że ze zrobieniem wszystkiego wyjdzie mnie nawet 7500zł, to jestem cholernie zadowolony. Mechanicznie wszystko jest w bdb stanie. Prowadzi się bardzo dobrze. Osiągi są dobre. 2,5l V6 robi swoje. Jasna skóra w środku jest w wyśmienitym stanie - nie widziałem tak zadbanej 16 letniej skóry chyba nigdy. Przez gaz płacę ok 25zł za 100km. Przy tych osiągach to grosze! Co do bezawaryjności galantów się nie wypowiem - co mam mówić po kilku dniach posiadania auta?
Podsumowując - w tej cenie dostaniesz dobrego galanta w dobrej opcji silnikowej. Z tego co wiem galant w dieslu to dno. Zostają tylko benzyniaki, z czego 2.5l v6 jest najlepszą jednostką. Przebieg temu autku nie straszny. Sam mam 300k natrzaskane, ale kumpel ma w takim samym aucie niecałe 700k i silnik dalej daje radę.
Przy zakupie galanta:
-sprawdź nadkola; rdza na nich to norma, ale jeśli za bardzo się rozeszła może być to spory problem.
-zwróć uwagę na zawieszenie - tanie w naprawie nie jest.
-zwróć uwagę na przednie tarcze hamulcowe - zużywają się bardzo szybko. koszt dobrej jakości tarczy to ok 160-180zł. Tanich zamienników nie ma co tu wciskać. Gadałem z mechanikiem - pół roku temu robił komuś przednie tarcze w galancie i typ się uparł, że chce najtańsze... Po 2 tygodniach już przyjechał po droższe.

Edit:// sorry za wyciągnięcie antyka, nie spojrzałem na datę.
Riazek
Początkujący
 
Posty: 149
Prawo jazdy: 26 11 2014
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Lexus GS MK2
Silnik: 4.3 V8 3UZ
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

02 Lut 2016, 15:06

Dobrze że piszesz, zastanawiałam się sama nad tego typu autami, teraz wiem, że nie warto.. ;)
Dzięki!
kliik
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 14 01 2010
Auto: Peugeot 407
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Mercedes Klasy S Coupé
    Sugestywny design nadwozia nowej Klasy S wyznacza wzorce swoją imponującą kompozycją – wizualne napięcie w liniach nadwozia i dynamiczne kontury. Już na pierwszy rzut oka nowa Klasa S przejawia ambicję do bycia liderem. ...

27 Mar 2016, 17:19

Może i odkopuję trochę prastary temat :) Ale co do Galantów włożę swoje 3 grosze:
Jestem fanem Mitsubishi. Dotychczas jeździłem pięknym Lancerem CK1A po lifcie 98. Galant od zawsze mi się podobał ze wszystkich aut. Wręcz szalałem na jego punkcie. Jednak znaleźć dobry egzemplarz to nie lada wyczyn. Mitsubishi mają solidne silniki i są dosyć bezawaryjne, ale auta te mają bardzo tolerancyjny stosunek do korozji - innymi słowy lubią rdzę. Parchy na tylnych nadkolach czy kielichach to prawie, że standard. O ile wspawanie reperaturki to nie jest jakiś poważny problem to warto jednak dobrze przyjrzeć się od spodu. Jeśli korozja jest bardziej postępująca to wierzcie mi, że 3 lata to max ile wytrzyma takie auto, potem na złom. Wiem, bo sam ze swoim Mitsubishi muszę się rozstać.

Co do silników: podobno warte uwagi są jedynie beznyniaki 2.0 i 2.5 V6. Fani i użytkownicy odradzają 2.4GDI i 2.0 diesle.

Z reguły zawsze kupując takie auto trzeba się liczyć z tym, że trochę trzeba w nie włożyć. Najlepiej dobrze sprawdzić egzemplarz by dowiedzieć się czy w ogóle warto.
AEROGRAFIT STUDIO - Artystyczne malowanie aerografem kabin tirów, ciągników siodłowych i ciężarówek
aerografit
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Miejscowość: Oświęcim
Prawo jazdy: 14 10 2010
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mitsubishi Lancer
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
1