Galloper - brak przedniego napędu

10 Lut 2011, 17:21

Dziś przyjechały AVMy i dziś je założyłem. Sam :) To faktycznie nic trudnego. Jedyny dylamat jaki miałem, to do jakiego stopnia rozebrać stare automaty.

W każdym razie teraz wszystko śmiga jak trzeba. Jeszcze raz dzięki Jogi4x4 :cool:
polaiev
Początkujący
 
Posty: 64
Miejscowość: Poznań

11 Lut 2011, 10:13

A moje awtomaty się zweryfikowały wczoraj...juz praktycznie zupełnie umarły :mrgreen: tylnej lampy już nie liczę :evil:
@Pocieszny a co byś bardziej polecał te niby wzmacniane AVMy czy Superwinche?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

11 Lut 2011, 14:31

oryginalne automaty w dobrym stanie :wink:
a najlepiej oryginalne manuale w dobrym stanie,
cóż AVM czy superłincz to troche aftermarketowy szir i jakość porównywalna z chinskimi podróbami, które nota bene w GRze wytrzymują 35 calowego simexa od 2 lat :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

11 Lut 2011, 18:12

dlatego pytam, ponieważ koleś na 33x10.5 zajeździł AVMy w 3 lata :mrgreen: ale chyba wezmę AVMki czerwone :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [2018] Audi A6 C8
    Jedno z najbardziej uwielbianych aut Polaków w nowej odsłonie. Jak to w Audi mamy rozwój stylistyki, a nie zmianę. Mi się podoba.