Gdzie jest czujnik Halla w cordobie 1.6 AFT?

08 Sty 2014, 00:13

Może mi ktoś powiedzieć gdzie szukać czujnika Halla w Cordobie 1.6 AFT 101km z 96r? Prawda to że jest tam 2 czujniki? Jak one wyglądają? Bo patrząc na allegro mam coś innego niż to co gość pokazywał w sklepie.
mirko50
Początkujący
 
Posty: 132
Miejscowość: Wola Zarczycka
Prawo jazdy: 13 05 2008
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.6 105KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

09 Sty 2014, 15:06

Bo są 2 rodzaje czujnika wałka rozrządu ! :) Sagem-y są w aparacie i najlepiej wymienić cały aparat. Jest jeszcze możliwość,że jest tam aparat od Boscha i wtedy aparat z czujnikiem jest wkręcany w blok silnika. Tam można wymienić sam czujnik.
A na pewno masz rozwalony ten czujnik? Bo jest czujnik wałka rozrządu i czujnik położenia wału. :)
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5797
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

10 Sty 2014, 22:32

wydaje mi się że to może być czujnik bo ostatnio mi przerywał podczas jazdy (obroty na 0 brak reakcji po czym odpalał i jechał). Wymieniłem cewkę która padła ale teraz znowu zaczyna gasnąć. Najczęściej zdarza mu się to na wyższych obrotach jak dostanie wycisk albo na autostradzie co było by tragedią totalną gdyby tam się rozsypał całkowicie.
mirko50
Początkujący
 
Posty: 132
Miejscowość: Wola Zarczycka
Prawo jazdy: 13 05 2008
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.6 105KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

11 Sty 2014, 02:21

A błędy odczytywałeś??? Co wypluł???

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

11 Sty 2014, 17:14

Błędów nie miał za wiele jednak były 2 błędy wtryskiwacza nr.1 i już nie pamiętam którego. Dziś myślałem że będzie warsztat. Ja do auta a tu nic! Kręcił po czym za którymś razem odpalił jeden cylinder po czym dalej nic i tak kilka razy. Po może 5 min zaczynał łapać z tym że reakcji na gaz praktycznie nie było wskakiwał na 4-5 tyś i gasł mimo że trzymałem nadal gaz wciśnięty. Wykręciłem cewkę i założyłem starą padniętą jednak tam nic się nie działo a po założeniu spowrotem sprawnej odpalił bez problemu i chodził jak należy. O co chodzi ? :?
mirko50
Początkujący
 
Posty: 132
Miejscowość: Wola Zarczycka
Prawo jazdy: 13 05 2008
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.6 105KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

11 Sty 2014, 18:57

Sprobuj odlaczyc akumulator,wystarczy minus,potem posciagaj wszystkie wtyczki jakie dasz rady i
popsikaj "Kontakt Spray".Potem dopiero podlacz akum.Czasami pomaga.Wtyczki zanim zalozysz
obejzyj je wewnatrz pod katem "oksydy" albo cofnietego pinu.Wszystkie piny musza byc na tej samej wysokosci.A tak miedzy nami jedz do jakiegos "Bystrzachy" na komputer. :yes:
Anton123
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 0- 7-1973
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW-T 5
Silnik: 1,9 TDI 131
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006