Glosniki bmw 3 dobry wybor ???

11 Mar 2009, 00:10

witam

Jestem tu nowy i cchiaelm sie poradzic czy dobrze zakupilem radio i glosniki mozecie sie smiac ale dysponowalem mala gotowka bo tylko 300zl to przeszperalem cale allegro i znalazlem takie radio
[link do oferty na Allegro wygasł]
co o nim sadizcie wieem ze nie jest to zdna firma lae ma duzo funkjcji do niego kupilem 2 glosniki te chce wstawic do przodu swojego samochodu a posiadam bmw 316i
[link do oferty na Allegro wygasł]
do tylu zas chce wstawic te [link do oferty na Allegro wygasł]
w dzwiach mam male syczki chyba sa jeszcze seryjne . jak myslicie bedize jakis maly basik bedzie to jakos gralo ?? czy potrzebny jest jaksi wzmacniacz ??? doradzie bo ja jestem w tych sprawach zielony kupile to bo moje oryginalne glosniki nokii wysiadly dwa sie przepaliy czekam na odp
sailas73
Nowicjusz

Miejscowość: slupsk

11 Mar 2009, 22:37

Czasami te bez-firmowe radyjka lepiej grają niż te które mają napis firmowy. Ja sam mam 4x40W i to jest wystarczające. Ładnie stuka basik
BANAN23
Początkujący

Miejscowość: Jabłonna Lacka

11 Mar 2009, 22:57

Głośniki troche małe rozmiarowo. Ale może coś potrafią.
Ja mam z przodu 100mm :( większych nie włoże bez wycinania oryginalnych dziur. Ale SONY nawet daje rady przy tak niewielkich rozmiarach. Z tyłu elipsy 6x9'' i to dopiero jest moc:) Niestety jadąc z osobą z tyłu nie możesz dać na full bo głośniki są blisko uszu i musze dbać o zdrowie pasażerów siedzących z tyłu. Dodam że nie jestem ekspertem w tej dziedzinie ale powinno ładnie Ci stukać te radyjko i głośniki. Oczywiście mogłyby być większe (chodzi o membrany bo moc i tak mają zawyżoną i to bardzo).
BANAN23
Początkujący

Miejscowość: Jabłonna Lacka

12 Mar 2009, 13:06