Głośniki - jak samodzielnie zamontować w samochodzie?

24 Maj 2009, 23:10

Witam, chciałbym zamontować w samochodzie głośniki, niestety nie znam się na tym wystarczająco dobrze i chciałbym się poradzić, otóż na tył chciałbym wrzucić " [link do oferty na Allegro wygasł] " zaś na przód
" [link do oferty na Allegro wygasł] ".
Co sądzicie o tej firmie? Oraz czy potrzebny będzie do tego wzmacniacz czy coś?
Radio posiadam takie : [link do oferty na Allegro wygasł] .
Ostatnio edytowany przez Zawias, 27 Maj 2009, 19:15, edytowano w sumie 1 raz
Zawias
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Warszawa

27 Maj 2009, 11:57

Ogólnie dobra firma ale do elips przydał by się jakiś wzmacniacz zeby wykrzesać z nich lepszy dzwięk.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

29 Maj 2009, 18:41

Ja mysle ze nie ma sensu kupowac wzmacniacza do takich glosniczkow. Masz na radyjku wzmocnienie 4x50W i na 4 sztuki glosnikow mysle spokojnie wystarczy. Ale ja bym sie zastanowil czy nie wrzucic na przod jakis sredniotonowych dodatkowo. Ja w swoim samochodzie mam z przodu 2x tweeter 2x sredni ton fabrycznie. a na tyl wrzucilem w drzwi boschanny 2x srednio tonowe 2x tweeterki boschamnna i do bagaznika 2x bass. I co Najlepsze bez wzmaga gra mi bardzo ladnie:) Ja mam Pioneera deh - p4900ib. tez 4x50w. W razie jakis pytan pisz !
wilukce
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Kozienice

30 Maj 2009, 15:02

Te moce podawane przez producentów na radiu to tak naprawdę lipa tu jest to wyjaśnione - https://www.forumsamochodowe.pl/czy-4x35 ... t12307.htm
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo 900 - samochód do driftu
    Volvo pożegnało się już z napędem na tył, ale kiedyś sprawy miały się zupełnie inaczej. A modele z serii 200, 700 i 900 wychowały wielu skandynawskich rajdowców i drifterów, którzy za ich kierownicą ćwiczyli ...
    Land Cruiser 3.0 D-4D Powerboost
    Land Cruiser 3.0 D-4D Powerboost rozwija moc 225 KM (o 35 KM więcej niż w przypadku wersji seryjnej) oraz moment obrotowy 500 Nm (w zakresie 1700-2800 obr./min., o 80 Nm wiecej niż w przypadku wersji seryjnej). Charakterystykę ...