Głośniki na tyły...

08 Sie 2009, 21:58

Posiadam radyjko Pioneer DEH 1100 MPB i zastanawiam się jakie głośniki mogę pod nie podpiąć na tyły.. Z przodu mam jakieś 2 seryjne głośniki które nie dają dobrego efektu dźwiękowego a zależy mi na tym żeby szło sobie dobrze posłuchać muzyczki w aucie... Nie znam się na sprzęcie samochodowym więc proszę o wsparcie....
swiru79
Nowicjusz

Miejscowość: Katowice

09 Sie 2009, 13:03

najlepszym rozwiązaniem będzie zmiana tych co masz na jakiś odseparowany system + wygłuszenie drzwi ... z tyłem daj sobie spokój no chyba ze w bagażnik jakiegoś suba
poszukaj HELIX DB 62.1 kosztują ok 250 zl i jak za taka cenę naprawdę dobrze graja
gigit
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kołobrzeg

09 Sie 2009, 19:17

A zakładając że uparłem się jednak żeby tylko wrzucić głośniki na tyły to czego powinienem szukać? Nie wiem nawet czym się różnią np. te 165mm od 200mm... Podobno tam były wcześniej jakieś pioneery i grało to fajnie...
swiru79
Nowicjusz

09 Sie 2009, 21:46

swiru79 napisał(a):A zakładając że uparłem się jednak żeby tylko wrzucić głośniki na tyły to czego powinienem szukać? Nie wiem nawet czym się różnią np. te 165mm od 200mm... Podobno tam były wcześniej jakieś pioneery i grało to fajnie...

skoro się upierasz to jakieś 6x9, 3 drozne w półkę i po kłopocie .... ale jezeli zalezy ci na jakosci to inwestuj w przedni system

a roznica miedzy 165 czy 200 ... glownie rozmiarem no wieksze powinny lepiej grac teoretycznie
gigit
Początkujący
Awatar użytkownika

10 Sie 2009, 19:34

Ok. Wielkie dzięki za pomoc... Temat do zamknięcia...

[ Dodano: Wto Sie 11, 2009 20:10 ]
A tak btw. takie głośniory spaszą pod radyjko?
http://www.pioneer.pl/pl/products/25/13 ... index.html
swiru79
Nowicjusz

11 Sie 2009, 21:30

swiru79 napisał(a):A tak btw. takie głośniory spaszą pod radyjko?
http://www.pioneer.pl/pl/...703i/index.html

maja 35w nominalnej wiec beda chodzily bez problemu ...
Części Vectra C atrakcyjne ceny
gigit
Początkujący