Godne BMW E34 za 4-5k

16 Mar 2012, 20:29

Witam!
Cztery lata temu sprowadziłem sobie z Niemiec BMW E34 2,5 TDS. Kupiłem fure od pierwszego właściciela do końca serwisowaną z przebiegiem 197kkm. Bmw miało jedynie zderzak i nerke do wymiany bo dziadunio gdzieś oparł sie o jakiś słupek.
Teraz mam 250kkm i nigdy nic się nie zepsuło. Jedyną niewielką wadą jest to że pali mi 10l ON/100 km. Bardzo jestem zadowolony i dlatego chcę kupić E34 dla syna tylko że z silnikiem benzynowym z instalacja LPG. Chcę kupić dobry egzemplarz jednak przeglądając allegro jakoś żaden mi sie nie spodobał w tym przedziale cenowym.
Czy waszym zdaniem budżet jest odpowiedni aby kupić dobry egzemplarz? Jeśli tak to proszę o propozycję, ponieważ nie znam się na autach i przeglądając ogłoszenia nie widzę takiego egzemplarza który mógłbym postawić obok swojej Buni.
P.S szlag mnie trafia jak widzę w ogłoszeniu przebieg poniżej 300kkm i fotel podarty że nie ma na czym usiąść.
Przepraszam że się tak rozpisałem ale chciałem dokładnie przedstawić swoje oczekiwania.
dandi13
Nowicjusz

Prawo jazdy: 03 08 2011
Auto: BMW 5 E34 2,5TDS 143KM Automat

16 Mar 2012, 20:42

BMW E34 powoli przechodzi już do klasyka, teraz na rynku zostały albo odrestaurowane, takie które ktoś szanował albo takie które poprostu miały jeździć i nikt o nie nie dbał. Za 4-5K może i wyrwiesz jakąś E34 ale radze zostawić sobie jeszcze troche w zapasie aby jednak samemu ją doprowadzić do porządku. Wtedy będziesz pewien czym jeździsz i będzie to wyglądało jak samochód a nie szrot ledwo trzymający się drogi.

Swoją drogą sam marzyłem ostatnio o E34 aby kupić zaniedbaną i przy niej od podstaw zrobić, tzn doprowadzić ją do stanu bliskiemu ideałowi ; )
Rafalek7
Początkujący

Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Prawo jazdy: 23 08 2010
Auto: VW GOLF IV

16 Mar 2012, 22:27

Nie napalaj sie odrazu na pierwsza lepsza ponieważ większość E34 w tych pieniądzach będzie już pewnie zmęczona.