Golf 3 Dziwny problem z silnikiem.Brak mocy!B.Prosze o pomoc

20 Mar 2012, 19:33

Witam wszystkich.

Chcialbym prosic o Wasza opinie poniewaz nie mam juz pojecia co sie dzieje z tym autem, a wlozylem juz troszke pieniazkow i dalej jest to samo.

Posiadam VW Golf 3 1.6 75km (wielopunkt) AEE 1996r. + LPG Sekwencja. 210000 tys przebiegu.

Auto na zimnym silniku chodzi w porzadku, gdy tylko wyjade w trase silnik zaczyna szarpac i nie ma w ogole mocy na benzynie i LPG.

Po przejechaniu kilku kilometrow w takim stanie auto nie wiadomo z jakiej przyczyny odzusuje swoja sprawnasc i ciagnie tak jak powinno i moge przejezdzic pol miasta bez zadnego problemu. Po czym po jakims czasie znowu zaczyna sie to samo.
Gdy tylko zaczyna sie taki problem na wolnych obrotach silnik faluje od 1000 obrotow w dol. Po czym gasnie. (Jest tak na benz. lpg).

Czasem gdy go odpale bardzo ciezko ruszyc z miejsca poniewaz w ogole nie ma mocy i musze go krecic do 3000+ zeby nie zgaslo, gdy tylko puszcze pedal gazu. Czasem gdy rusze przy tak duzych obrotach ledwo co, auto otrafi znowu zalapac i zaczyna ciagnac az wgniata w fotel. Wyjade z miasta i jest w porzadku (2-3km) po czym w trasie dalej zaczyna sie dlawic tak jak pisalem na poczatku. Kilka km i znowu jest ok przez nawet 80km. AUTO ZAWSZE ODPALA BEZ PROBLEMU

Wymienilem juz:

- Filtr powietrza
- Filtr paliwa
- Olej na Elf polsyntetyk
- Swiece na NGK
- Przewody na NGK
- Palec i kopolke rozdzielacza
- Czujnik temperatury
- Przepustnice na orginalna + adaptacja

I dalej jest to samo. Teraz mysle nad wymiana czujnika halla. Czy moze on miec jakis wplyw?

Bylem u miechanika podlaczylismy pod komputer i pokazal 1 blad - Pierwszy wtryskiwacz. Mechanik kazal nam zamienic 1 na 4 a 4 na 1 bo moze cos pomoze. Niestety nic to nie dalo i mowi ze moze to byc czujnik halla rowniez.

Wtryski sa drogie i prawdopodobnie to nie to a nie chce sie wciagac dalej w koszta bez sensu:/. Nie mam juz fundyszy na ten samochod.

Bardzo prosze o pomoc.

Jak myslicie co to moze jeszcze byc?
Vanq5
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 01 2001

21 Mar 2012, 20:56

Nikt bez bezposredniego kontaktu z autem nie postawi pewnej diagnozy,może być praktycznie wszystko co wiaze się z układem zapłonowym,np.cewka zapłonowa szwankuje,może być moduł zapłonowy,gdzieś w instalacji słaby styk masowy,itd,itp.Jesli jednak na LPG i na benzynie chodzi podobnie,to trzeba szukac w układzie zapłonowym.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

22 Mar 2012, 19:23

Myśle że gdyby padł czujnik halla to komputer by to pokazał, jezeli komputer nic wiecej nie pokazuje,to stawiłbym na uszkodzenie mechaniczne, w tym wypadku silnik mógł stracić mase z nadwoziem, hmm może układ wydechowy jest przytkany?? za bardzo na sucho nie mogę zdiagnozować....
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Bum i nagłe rozerwanie opony!
    Nagłe rozerwanie opony zdarza się rzadko, ale jest bardzo niebezpieczne. Co może być powodem? Z reguły mamy do czynienia z długotrwałymi zaniedbaniami – przede wszystkim jazdą na niedopompowanych oponach i brakiem regularnej ...