Golf 3, kontrolka oleju

27 Maj 2018, 13:44

Cześć, mam problem z kontrolka oleju. Zapala się od jakiegoś miesiąca przy hamowaniu, powolnym manewrowanie na parkingu. Ale tylko jak trochę rozgrzeje samochod, przejade te 20km do sąsiedniego miasta, jak się kręcę po swoim nie zdąży się nigdy zapalić. Nie pali się non stop a zapala się i przeważnie mruga jak dociskam hamulec jak puszcze znika. Prędzej myślałam że to od silnika ponieważ cały samochód aż się trzasl po odpaleniu, obroty skakały itp, ale został wymieniony jakis wal czy wałek,filtry oleju i olej i problem z trzęsieniem się, się skończył.
Macie jakieś pomysły o co chodzi z tą kontrolka? I czy samochodem z takim problem mogę ryzykować i jechać w podróż 500km w jedną stronę? Czy to raczej misja samobójcza dla golfa przy pojawianiu się czerwonej kontrolki??
Naprawiać mi się raczej nie opłaca bo silnik i tak nie jest w najlepszej kondycji wg mechanika, a przy 20 paro letnim aucie nie zagłębiamy się w to bardziej. Naprawione jest to co było konieczne.
kasztankova
Nowicjusz
 
Posty: 36
Prawo jazdy: 05 01 2015
Auto: Golf 3
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

04 Cze 2018, 11:46

Z twojego opisu wynika że masz prawdopodobnie za mało oleju sprawdź jak wygląda poziom na bagnecie około 2-3 minuty po wyłączeniu silnika. To jest pierwsze co mi przychodzi do głowy czytając twój opis.

Jeżeli jest mało to trzeba uzupełnić odpowiednim olejem na którym aktualnie jeździsz. Daj znać czy to wina małego poziomu oleju bo jak nie to może się okazać że sprawa jest bardziej poważna.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Hyundai i20 1,0 T-GDi MT o mocy 100 KM
    Hyundai i20 posiada silnik benzynowy generujący równe 100 KM o pojemności jednego litra i tym samym umożliwia on sprint do "setki" w czasie 10,7 sekundy. Napęd przekazywany jest za pomocą manualnej skrzyni biegów ...