Golf 3 - nie działa rozrusznik, nie kręci

11 Paź 2013, 17:26

Witam wszystkich na forum . Mam pytanie odnośnie golfa 3 94 rok silnik 1.6 . Nie działa rozrusznik przewody przeczyszczone wymieniłem rozrusznik na nowy i nie chce zakręcić może ktoś podpowie co dalej robić z tym fantem . Z góry dziękuje za pomoc :( :( :(
mariogruby
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: polo 2002
Silnik: 1.2

12 Paź 2013, 21:21

Bezpieczniki sprawdzone?
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5293
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

12 Paź 2013, 21:37

POdaj plus na czerwono-czarny przewód, cienki przy rozruszniku jeżeli rozrusznik zakręci do sprawdzenia kostka pod stacyjką lub jakiś alarm.
AUTO MUSI BYĆ NA LUZIE, zapłon nie musi być włączony.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

13 Paź 2013, 19:01

Sprawdze :D
mariogruby
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: polo 2002
Silnik: 1.2

13 Paź 2013, 23:41

andrzej_124 napisał(a):POdaj plus na czerwono-czarny przewód, cienki przy rozruszniku jeżeli rozrusznik zakręci do sprawdzenia kostka pod stacyjką lub jakiś alarm.
AUTO MUSI BYĆ NA LUZIE, zapłon nie musi być włączony.


Albo zrobić mostek śrubokrętem na samym rozruszniku. Ale metoda z kablem jest lepsza. To wszystko się zgadza pod warunkiem że na rozruszniku jest też masa. Ewentualnie po prostu aku konkretnie siada. Ale najpierw sprawdzić bezpieczniki, masę na rozruszniku, rozrusznik na krótko. Później możesz zmierzyć jakie napięcie dochodzi plusowym kablem do kostki stacyjki i spróbować odpalić go na krótko. Jeśli nic nie pomoże to sprawdzić który kabel po drodze nie ma przejścia. No chyba że od razu wyjdzie że nie ma masy. Wtedy prosta sprawa.

Pozdrawiam ;).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    ŠKODA Š978 (Typ 978), 1956 rok
    Decyzją Ministerstwa Przemysłu Czechosłowacji z roku 1955 czechosłowaccy konstruktorzy otrzymali zadanie stworzenia całkowicie nowego samochodu dla "szerokich mas pracujących". W tym czasie wdrażano produkcję modelu 440 (Spartak), ...