Golf 3 tłuste szyby

11 Lis 2019, 11:37

Witam, w tamtym roku też miałem lekko tłuste ale teraz to masakra już jest, jak myślicie czy to nagrzewnica ? Ile jest roboty z wymianą ?
mariuszaerox
Zaawansowany
 
Posty: 605
Prawo jazdy: 26 03 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Peugeot 206 GT
Silnik: 2.0 136KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

11 Lis 2019, 20:05

Na pewno problemem jest płyn chłodniczy wydostający się w niewielkich ilościach z układu chłodzenia. Ja myślę, że to może być nieszczelność na złączach węży z nagrzewnicą. Tak czy inaczej musisz się tam dostać i sprawdzić gdzie jest wilgotno wtedy będzie można określić czy to nagrzewnica do wymiany czy też wystarczy uszczelnić złącza przy niej.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

11 Lis 2019, 21:20

Tez tyle rozbierania ? Nagrzewnica nie problem bo tania z robotą masakra
mariuszaerox
Zaawansowany
 
Posty: 605
Prawo jazdy: 26 03 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Peugeot 206 GT
Silnik: 2.0 136KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

12 Lis 2019, 08:27

No właśnie to najgorsze by się dostać do nagrzewnicy to cały kokpit auta trzeba rozbierać.
gber44
 

12 Lis 2019, 08:50

Czasem tak jest że robocizna kilka razy droższa od samej części którą wymieniamy. Jak będziesz kupował nagrzewnicę to takiej najtańszej też nie kupuj bo okaże się że za rok będziesz miał powtórkę o ile to wina nagrzewnicy a nie łączeń przy niej tak jak wyżej wspomniałem. Jak by się okazało ze nagrzewnica jest ok to ja bym jej nie wymieniał.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

12 Lis 2019, 17:49

Łączenia żeby sprawdzić to co rozebrać?
mariuszaerox
Zaawansowany
 
Posty: 605
Prawo jazdy: 26 03 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Peugeot 206 GT
Silnik: 2.0 136KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak bezpiecznie holować samochód osobowy?
    Niezależnie od tego ile jeździmy samochodem dużo czy też mało nie możemy założyć, że nie przytrafi nam się awaria, która unieruchomi nasz pojazd. Dlatego warto wiedzieć co zrobić, gdy do takiej sytuacji dojdzie? Po ...
    Dlaczego warto zainwestować w tuning samochodu?
    Zainwestowanie w tuning samochodu może mieć wiele korzyści i może być ciekawym doświadczeniem dla miłośników motoryzacji. Poniżej przedstawiam kilka argumentów, dlaczego warto zainwestować w tuning samochodu: ...

14 Lis 2019, 09:39

mariuszaerox napisał(a):Łączenia żeby sprawdzić to co rozebrać?
No musisz się do niej jakoś dostać ale patrzyłem przed chwilą że chyba bez rozbierania deski nie da rady ;/ Będziesz musiał chyba zarezerwować sobie cały dzień i dostać się do niej rozbierając deskę. No chyba że ktoś ma jakiś patent żeby to zrobić bez rozbierania całej deski to może podpowie.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

14 Gru 2019, 17:31

Wlałem ten preparat rzekomo do uszczelniania i póki co widzę jest lepiej
mariuszaerox
Zaawansowany
 
Posty: 605
Prawo jazdy: 26 03 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Peugeot 206 GT
Silnik: 2.0 136KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

17 Gru 2019, 11:53

Jakiego preparatu użyłeś? Wlałeś taki do uszczelniania układu chłodzenia?
mariuszaerox napisał(a):póki co widzę jest lepiej
Dużo lepiej czy tylko nieznacznie? :) już trochę z nim jeździsz więc jak miał uszczelnić to na pewno już to zrobił.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

12 Sty 2020, 10:48

Wydawało mi się że po preparacie szyba wgl nie była tłusta, potem autem nie jeździłem z tydzień i od nowa jest to samo...
mariuszaerox
Zaawansowany
 
Posty: 605
Prawo jazdy: 26 03 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Peugeot 206 GT
Silnik: 2.0 136KM
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999