Golf 4 1.6 101km

11 Gru 2011, 11:11

Witam jestem tu nowy i proszę was o pomoc posiadam golfa 4 1.6 i zaraz po kupnie okazalo sie ze do wymiany pierśćienie tlokowe {silnik nie równo pracowal na wolnych obrotach} po wymianie piersćieni ,uszczelki pod głowica,termostatu silnik sie przegrzewa.Po odpaleniu i nagrzaniu do 90c i odkreceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego przelewa się plyn ,dodam że gorny wąz od chlodnicy jest ciepły a dolny zimny .temperatura otwarcia termostatu 100c. :(
lysek300
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 17 08 1998
Auto: golf4

12 Gru 2011, 00:20

wymień termostat na nowy a korka na gorącym silniku się nie odkręca termostat o ile pamiętam się powinien otworzyć przy 90stopniach
Janusz00
Początkujący
 
Posty: 112
Prawo jazdy: 10 03 2000
Auto: peugeot 306

30 Gru 2011, 20:02

tak jak kolega mowil termostat i plyn zawsze ci poleci ze zbiorniczka w VW jak jest rozgrzany silnik
kamilszczak01
 

30 Gru 2011, 20:25

W VW czy w innym nie ma różnicy i tak poleci :)
<ZABRZAN>
Ciało rzucone na łoże traci na oporze :)
zabrzan13
Aktywny
 
Posty: 265
Miejscowość: Jelenia Góra
Prawo jazdy: 11 02 2007
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Mercedes ML w163
Silnik: 2.7 CDI
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2003

31 Gru 2011, 19:22

a tu nie masz wlasnie racji bo nie w kazdym
kamilszczak01
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW Concept serii 1 tii 2007
    Studium stylistyczne skupione wyłącznie na wyścigach motorowych. Samochód zbudowany w oparciu o BMW serii 1 Coupé wpisuje się w tradycję tworzenia kompaktowych, lekkich i sportowych aut coupé produkcji ...