Temperatura pracy daewoo tico?

29 Gru 2011, 22:43

Witam.mam pytanie jaka jest prawidłowa temperatura pracy silnika w daewoo tico?po przejechaniu około 200km w trasie silnik miał ta kreskę wskaźnikową za taka zamalowanym polem i tam całą drogę siedziała ale w środku szło zrobić saune.wiem że jak jest włączone ogrzewanie to silnikowi trudniej jest uzyskać i utrzymać temperaturę pracy ale jechałem może z 50km bez włączonego ogrzewania a wskazówka była w tym samym miejscu.gdzie powinna się znajdować na połowie czy kawałek dalej czy gdzie?proszę o odpowiedz.Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

30 Gru 2011, 19:51

temperatura bez zalezy od stylu jazdy obrotow silnika temperatury na dworze jak i od plynu chlodniczego i oleju ale kiedys mialem tico i jak dobrze pamietam to chyba trzymalo temp. na polowie wskaznika.
kamilszczak01

30 Gru 2011, 20:12

aha.czyli jak zmienię płyn chłodzący to powinna być lepsza temperatura pracy tak?chłodnice przeslonilem kartonem tak z połowę i taka sama temperaturę miałem dziś.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

31 Gru 2011, 00:08

termostat reguluje temperaturą płynu w silniku jeżeli silnik się za bardzo nagrzewa w tedy termostat się otwiera i płyn idzie do chłodnicy robi cyrkulacje płynu jak temperatura spada to się zamyka tak ze termostat utrzymuje silnik na jednej temperaturze czy przejedziesz 10 km czy 200 silnik powinien pokazywać mniej więcej na środku tą samą temperaturę
Janusz00