galakty napisał(a):Ale to można odświeżyć (chciałeś robić swapa a przeszkadza Ci regeneracja wnętrza?).
Spoko 150 euro dekory do Ibizy/Cordoby, do tego naprawa wyświetlacza pewnie z 300 zł, tapicer ze 150 zł itd..i wszystko się zrobi
To po co w ogóle sprawdzać przebieg? Jak można całe auto zrobić jak w fabryce.
Barol napisał(a):niestety uroki tych Cordób i Ibiz,przy 150-200tys.km wnętrze wygląda jakby miało 400tys.. cena akurat ok,poczytaj jakie ma wady..
Ok i na tym się skończy? obawiam się że nie to tylko te najbardziej lajtowe, na żywo okaże się że jeszcze 10 innych rzeczy jest do roboty...
Ja muzeum nie zakładam ja chce auto którym będę śmigać i to jest ten problem że większość 1,4 ma w dużo lepszym stanie wnętrze stąd pomysł swapu no ale ok przeżyje.
To jest ten kłopot że się robi wszystko po kolei w takich autach, a kosztują 10 tys czyli do 20 łatwo dobić.
a tak w ogóle to rozmawiamy o Golf 4 czy 5?
1,4 za 8 tys to trup?? to ile ma 1,6 kosztować albo 1,8T? 20 tys?