wojn007 napisał(a):Albo Zapiekająca się kierownica łopatek turbiny to co wtedy wolę wiedzieć co wtedy robić i jakie są tego objawy.
Wersja 90 - Konna nie ma dwumasy jak sam zauważyłeś ale nie ma też zmiennej geometrii łopatek w turbosprężarce więc nie trzeba się martwić o czyszczenie. Ponadto nie czarujmy się, że taki Golf będzie miał 200 tyś więc i sprzęgło dawno robione, a powszechnie wiadomo że nawet jakby to był silnik 110 koni i miał kiedyś dwumasę to już dawno ją ktoś wydarł i założył zwykły zamach i sprzęgło od 1Z. Kilka AFN'ów widziałem rozebranych i żaden już dwumasy nie miał.
EDIT:
Jeszcze co do bolączek to standardem są pierdoły takie jak czujnik temperatury, czujnik G71/G72 - ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowanego, czasem wystarczy przeczyścić czasem wymienić, czujnik położenia wału czasem nawala. Ot takie głupotki o ile sam silnik kupisz w przyzwoitej kondycji i o niego zadbasz.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."