VW Golf IV czy sie oplaca?

29 Lis 2014, 04:41

Czesc, ostatnio bylem obejrzec golfa IV i spodobal mi sie nawet.. Tylko ze jest troche do wymiany i wlasciciel (dalszy sasiad) powiedzial dokladnie co trzeba wymienic..

-zawieszenie : jest baaaardzo niziutkie..;/ nawet najmniejsze dziury czuc;/
-chlodnica klimatyzacji
-silniczek do szyb
-rura wydechowa dziurawa

Powiedzcie mi ile te rzeczy kosztuja. Kazda z osobna. I powiedzcie czy to prawda ze golfy IV w benzynie czesto sie psuja?

Dodam ze to 1.8 T z 150konnym silnikiem.
Poradzcie bo podoba mi sie to auto tylko niewiem czy jest sens to wszystko wymieniac.;/

Czekam na odpowiedzi.
tomek1205
Początkujący
 
Posty: 172
Prawo jazdy: 04 07 2013
Auto: Nie mam

29 Lis 2014, 08:02

Pewnie chodzi o tą igiełkę, którą szczerze odradzaliśmy Ci w Twoim poprzednim temacie, ale nie bardzo chciałeś nas słuchać:

[link do oferty na Olx wygasł]

Pomyśl -jeśli ktoś jeździ na co dzień z niesprawną klimatyzacją, rozklekotanym zawieszeniem, z pierdzącą rurą wydechową i bez możliwości otwarcia szyb w drzwiach to chyba raczej trudno go nazwać troskliwym użytkownikiem? Pewnie nawet olej był ostatni raz wymieniany jeszcze za zachodnią granicą...Dobrze, że przynajmniej uprzedził Cię, że "golfy IV w benzynie często się psują" - ten na pewno zapewni Ci sporo wrażeń :yes:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

29 Lis 2014, 08:22

A mierzyłeś ten przód miernikiem? Byś się pośmiał troszkę, ewentualnie zawiódł jak jesteś napalony.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

29 Lis 2014, 10:59

Jeśli faktycznie chodzi o tego Golfa z linku to Koniu dobrze wspomniał,zmierz sobie miernikiem cały przód.
Niskie zawieszenie więc albo obniżone albo jeżdzi na gwincie który ma swoje plusy i minusy.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

29 Lis 2014, 11:58

Nie mam niestety miernika, ale sam powiedzial ze nadkola z tylu cos byly kombinowane. Bo widac. A powiedzcie mi jak cenowo wychodza te czesci?
Nie napalilem sie tylko potrzebuje auta;/
tomek1205
Początkujący
 
Posty: 172
Prawo jazdy: 04 07 2013
Auto: Nie mam

29 Lis 2014, 12:30

Nadkola z tyłu + przód. No człowieku weź się zastanów...
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Na co zwrócić uwagę przy zakupie terenówki
    W terenówkach najważniejsze są rama, zawieszenie, napędy i silnik. Buda ma mniejsze znaczenie. Sprawdź jak samochód odpala na zimno, jaki dymek idzie z rury wydechowej i ile go jest. Po kilku sekundach dymienia ...
    Lexus IS Sriracha Red ze złocistymi płatkami
    Z okazji amerykańskiej premiery nowej wersji sedana IS, Lexus przygotował wyjątkowo pikantną stylizację tego modelu, w żartobliwy sposób nawiązującą do jednej z najostrzejszych odmian sosu chili. Auto prezentowane ...

29 Lis 2014, 15:51

weź poszukaj normalnego auta, a nie Golfa o wartości poniżej najsłabszej wersji bez klimy
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

29 Lis 2014, 16:53

Jak on miał jeszcze nadkola z tyłu robione to ja nie chce wiedzieć co to auto przeszło.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012