REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Ale co do potwierdzenia czy tak faktycznie jest i jaka będzie pinologia na module komfortu należało by odpowiedzieć na pytaniebonifacy napisał(a):Nie ma fizycznego połączenia zamków z komfortem. Jedynie jest tylko połączenie siłownika tylnej klapy.
Nie musisz wyrywać modułu. Numer odczytasz w programie VAG przy połączeniu.bonifacy napisał(a):Jaki numer części komfortu tam macie kolego
Rozważałeś takie rozwiązanie ?bonifacy napisał(a):Możesz próbować podpiąć się pod siłownik zamka tylnej klapy
Światła mijania możesz zmostkować . Ważne w którym miejscu. Trzeba to zrobić na wyłączniku świateł. Poręcznie i pozostanie nienaruszony układ bezpieczników osobno dla obydwóch stron.Jaznb napisał(a):jak sie podlaczyc do tych swiatel skoro w module jest tylko jeden kabel do jednego swiatla. Rozumiem ze trzeba mostkowac tak?
Tam jest prosty siłownik z silniczkiem na dwa przewody. Działanie polega na zmianie polaryzacji +/- oraz -/+. Ty masz niejako wykryć jego zadziałanie i przełożyć na odpowiedni impuls. Możesz podłączyć równolegle nieduży przekażnik. Ważne żeby nie miał diody przeciwprzepięciowej. Resztę już na stykach roboczych dorobisz sam. A może wystarczy podłączyć bezpośrednio do styków siłownika przewody wyzwalające zadziałanie homa ? Tam piszą coś na ten temat . Połączenia rób na module komfortu - pisałemJaznb napisał(a):Klapa bagaznika? W sumie jest to jakis pomysl tylko bym musial sie dostac do przewodow i sprawdzic ktory zamyka i otwiera zamek
Kostka 23- pinowa pin 19 kolor kabelka zielony i 20 niebieski.bonifacy napisał(a):Nie ma fizycznego połączenia zamków z komfortem. Jedynie jest tylko połączenie siłownika tylnej klapy.
Jaznb napisał(a):Bez kluczykow przy wlaczeniu kierunkowskazow sie swieca postojowe. Lewe przy lewym kierunkowskazie i prawe przy prawym.
Bo utracisz tą funkcję . Po zmostkowaniu nie będzie wyboru strony wajchą kierunków. Zawsze będą zapalać się obydwie strony. Możesz się z tym zgodzić, a jak nie to trzeba to jakoś rozdzielić dodatkowym układem przekażnikowym.bonifacy napisał(a):Światła postojowe tak za bardzo nie należy mostkować
Jest to miejsce przed bezpiecznikami i łatwo według schematu ( nr pinu , kolor kabelka ) lub za pomocą miernika ustalić w który kabelek się wpiąć. Dalsza część instalacji owinięta jest tajpem a przecież nie będziesz pruł wiązki.Jaznb napisał(a):A no i piszesz ze: Trzeba to zrobić na wyłączniku świateł.
bonifacy napisał(a):Ty masz niejako wykryć jego zadziałanie i przełożyć na odpowiedni impuls.
bonifacy napisał(a):Możesz podłączyć równolegle nieduży przekażnik. Ważne żeby nie miał diody przeciwprzepięciowej.
bonifacy napisał(a):A może wystarczy podłączyć bezpośrednio do styków siłownika przewody wyzwalające zadziałanie homa ?
bonifacy napisał(a):Połączenia rób na module komfortu
Ale Ty nie znasz ogólnie znanych podstaw . Trudno Cię prowadzić za rączkę.Jaznb napisał(a):Jak bym umial to podlaczyc to bym tu nie pisal
Jaznb napisał(a):A to nie tak ze skoro silownik ma dwa kable to podlacze sie do obojetnie ktorego i bedzie to wyzwalalo impuls do coming home przy otwieraniu i zamykaniu?