Golf 4 - Moduł coming home

23 Mar 2019, 13:48

Nie bo ja jestem slaby z elektroniki, sam bym próbował inaczej, na rozsądek ale nie znam się wiec wypowiadać sie tez nie będę jak to zrobić
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

23 Mar 2019, 16:02

Panowie zaraz zaraz bo skoro jest napisane tak:
Funkcja ta może być uruchomiona przy wyłączonej stacyjce poprzez podanie impulsu +12V na przewód czarny z czerwonym paskiem lub podanie masy (-12V) na przewód czarny (jest to podwójny płaski przewód). Można wykorzystać obie metody uruchamiania tej funkcji.

A nie mozna polaczyc przwodow razem ze sobą (czarny z czerwonym paskiem i czarny) z modulu ktore odpowiadaja za pobranie impulsu plusowego i minusowego i przy otwieraniu przewod poda plus a przy zamykaniu minus i wszystko bedzie dzialac elegancko po podlaczeniu sie do wtyczki od zamka tylnej klapy?
Jaznb
Nowicjusz

25 Mar 2019, 00:23

No dzien dobry. Prosze o potwierdzenie czy to tak ma wygladac? Prosze o ew. poprawki

[link wygasł]
Jaznb
Nowicjusz

25 Mar 2019, 22:38

Nie możesz łączyć wszystkich świateł na barana . Możesz zmostkować światła mijania prawe z lewym , możesz zmostkować światła pozycyjne prawe z lewym ale nie wszystko naraz . Pisałem coś na ten temat ale nie miałem pojęcia że Tobie to łopatologicznie trzeba lub jak krowie na granicy. Musisz wykorzystać obydwa wyjścia przekażnikowe modułu hom. Osobno światła mijania , osobno pozycyjne. Łącząc to wszystko nie włączysz w normalnych warunkach samych pozycyjnych. Będą się zapalać również mijania. Do siłownika tylnej klapy można podłączyć tak :

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]