Golf 4 z innym silnikiem

16 Kwi 2016, 00:40

Witam zastanawiam się nad zakupem golfa 4 (liczy się wygląd środka i z zewnątrz) silnik może być ruiną lub nawet i bez niego, i szukam drugiego auta na odwrót silnik dobry reszta nie musi być. Wymagania silnika to żeby był mocniejszy od tego w golfie 4 gdzieś tak 150-200KM. Lub zamiast golfa mam na oku honde prelude i zmiane silnika. Coś polecacie? Cena w jakiej chce się zmieścić to około 10tyś max 15.
JimUSA
Początkujący
 
Posty: 51
Prawo jazdy: 28 03 2016
Auto: Nie mam

16 Kwi 2016, 01:30

A po co bawić się w SWAP-y skoro możesz kupić seryjnego golfa 2,8 który ma 204 KM albo 1,8T i na starcie 150 koni po programie na spokojnie okolice 180 kilka przeróbek i 200 koni na luzie.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

16 Kwi 2016, 11:55

Też zastanawiałem się nad tym turbo ale nie wiem jak tutaj z kosztami naprawy tego silnika jak coś padnie. I czy jak auto jest sprowadzone z niemiec to opłaca się brać? Bo mam obawy przed takim sprowadzonym bo nie wiadomo jak on tam wyglądał bo kiedyś na tvn turbo bodajże pokazywali jak auta "bezwypadkowe" wyglądają. I czy może ktoś wie ile za taki silnik 1.8 przychodzi płacić ubezpieczenia bez zniżek itp dla osoby do 26 roku życia?
JimUSA
Początkujący
 
Posty: 51
Prawo jazdy: 28 03 2016
Auto: Nie mam

16 Kwi 2016, 12:35

Ale te 10-15k to na cały "projekt" czy samo auto?
Zaskoczę cię, ale to trochę mało jeśli mówimy nawet o samym swapie :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14195
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

16 Kwi 2016, 12:38

No niestety tak bo mało pracuje ponieważ jestem osobą ucząca sie i nie mam jak uzbierać więcej a nie wziąłem pod uwage mocniejszej wersji golfa
JimUSA
Początkujący
 
Posty: 51
Prawo jazdy: 28 03 2016
Auto: Nie mam

16 Kwi 2016, 13:00

Jeśli planujesz do tego Golfa wysadzić w szopie jakiś silnik VAG to może się zmieścisz z samym swapem w 10k, ale jeśli jesteś bardziej ambitny i chcesz wysadzić coś innego to powodzenia :wink:
Nie kombinuj, tylko kup GIV 1.8t. Wyjdziesz na tym o wiele lepiej
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14195
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wskazania sondy lambda za katalizatorem
    Przy sprawnym katalizatorze sonda za nim na postoju pokazuje mi niskie wartości ok. 0.1V podczas jazdy są to wysokie odczyty ok 0.8V (oba wykresy w miare płaskie)czy tak powinno być? Jeśli tak to niech ktoś wyjaśni dlaczego ...

16 Kwi 2016, 15:24

A polecacie jakieś może lepsze autko w cenie do 10tyś? Jak nie to podeśle ktoś linki do dobrego golfa 1.8t? Bo trochę tego jest a nie nie znam się za bardzo na tym żeby zaraz mi auto sie nie posypało czy coś. I jak tutaj z wymiana części, drogie są? Ktoś wie?
JimUSA
Początkujący
 
Posty: 51
Prawo jazdy: 28 03 2016
Auto: Nie mam

16 Kwi 2016, 17:20

Ale chcesz Golfa/golfopodobne (Focus, Astra) czy ogólnie coś szybkiego? Bo mi się na usta ciśnie Toya Celica :D [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] taka na przykład.
Żółtek
Aktywny
 
Posty: 294
Prawo jazdy: 06 08 2015
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: C5 mk1
Silnik: 2.0 136KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

16 Kwi 2016, 17:24

No coś szybkiego, wygodnego i nie koniecznie wielkiego. Ta toyota tez ciekawa tylko jeszczcze jak tutaj z cenami za ew naprawe
JimUSA
Początkujący
 
Posty: 51
Prawo jazdy: 28 03 2016
Auto: Nie mam

16 Kwi 2016, 21:33

Idź w stronę VW 1,8T, bardzo dobre silniki i mocno rozwojowe, fakt że duża moc i moment przy FWD napędzie, szału nie będzie robić ale elastyczność i ogólnie dynamika będzie super.
Celica w tym wydaniu bez 4-5 obrotów nie pojedzie, ma "zaledwie" 180 nm przy 5 tys, 1,8T można ładnie zrobić żeby przy ok 3 tys miał już 290 nm i 190 koni na seryjnym osprzęcie, o ile zdrowy.

W swapy bym sie nie bawił, chyba że 3,2 V6 byś ładował.
Ale kupno nie wiem 1,6 żeby włożyć 1,8T to trochę bezsens.

Piszesz też żeby drugie auto było mocniejsze od golfa, no jak kupisz wersje R32 to co chcesz 300 koni pod maską? zależy jaką wersję kupisz.
Golf IV miał silniki o mocy od 68 koni (1,9 sdi) do 241 w R32, także swap jest średni opłacalny, moim zdaniem.

Możesz też szukać Leona 1,8T i od razu 180 koni lub Audi TT i to samo 180 pod maską.

A co do linków
Golf iv 1,8T (przykładowy)
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Leon 1,8T
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Audi TT 1,8T
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ostatnio edytowany przez Lovato34, 16 Kwi 2016, 21:41, edytowano w sumie 1 raz
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

16 Kwi 2016, 21:38

No właśnie przeglądam te golfy 1.8t i znalazłem chwilowo dwa ciekawe w okolicach wwa:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

I mówiłeś o podkręceniu silnika na 190km o ile dobrze zrozumiałem, ale czy to nie psuje bardziej takiego silnika?
JimUSA
Początkujący
 
Posty: 51
Prawo jazdy: 28 03 2016
Auto: Nie mam

16 Kwi 2016, 21:46

JimUSA napisał(a):I mówiłeś o podkręceniu silnika na 190km o ile dobrze zrozumiałem, ale czy to nie psuje bardziej takiego silnika?


Te silniki bez zakucia wytrzymują 300-310 koni, także do 200 to tam praktycznie pestka, tylko że może odcinać doładowanie by trzeba poprawić dolot i trochę zabawy z wydechem z katalizatorem bo może ograniczać..
No i seryjna turbina K03 wytrzyma na max 190 koni, lepiej zapodać taką z wersji 180 konnej k03s.

Natomiast te golfy średnie, wymęczone i za tanie wg mnie, pierwszy klasyczny z Włoch czyli pewnie wszystko starte, wyjeżdżone itd..
Drugi widać też że łatwego życia nie miał.

i lepiej szukaj coś po 2000 roku, bo te starsze się gorzej modyfikuje, przepustnica na linkę i stary sterownik bez możliwości komunikacji za pomocą samego komputera.

Natomiast obejrzałbym ewentualnie drugiego ale nie miej złudzeń, za niecałe 9k golf 1,8T opłacony, sprowadzony, z zyskiem dla handlarza to raczej jakiś strucel, bo za ile go kupił za 1500 euro?..
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

16 Kwi 2016, 21:53

To zaraz zobacze inne i podeśle linki, a gdzie bedzie jeszcze najtansze ubezpieczenie? Bo w axa podobno drogo a tez myslalem nad Link4 ale moze gdzies taniej?
JimUSA
Początkujący
 
Posty: 51
Prawo jazdy: 28 03 2016
Auto: Nie mam

16 Kwi 2016, 22:06

Znalazłem jeszcze takie golfy:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


[link do oferty na Olx wygasł]


[link do oferty na Olx wygasł]


[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
JimUSA
Początkujący
 
Posty: 51
Prawo jazdy: 28 03 2016
Auto: Nie mam

16 Kwi 2016, 22:07

Użyj kalkulatora typu rankomat. Sprawdź co obejmuje. Wtedy nie płacisz prowizji dla agentów
Hado
Początkujący
 
Posty: 137
Miejscowość: Częstochowa
Prawo jazdy: 09 11 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Toyota Celica VII
Silnik: 1.8 VVTI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000