26 Lut 2018, 16:30
Uzupełniałeś ten płyn na zimnym silniku?
Płyn powinno sprawdzać się na zimnym silniku i najlepiej jak będzie go około połowy między min. a max. Na rozgrzanym silniku tego płynu będzie więcej w zbiorniczku czasem może być tak że na ciepłym przekracza wartość max. Dlatego ważne jest sprawdzanie czy nie ubywa płynu zawsze w takiej samej sytuacji czyli np po całonocnym postoju.
Możesz zrobić tak. Uzupełnić na zimnym silniku do pewnego poziomu i zrobić sobie kropkę lub kreskę markerem na zbiorniczku. codziennie przed odpaleniem po całonocnym postoju sprawdzasz co się dzieje. Czy ubywa płynu czy też poziom utrzymuje się.
Jeżeli płynu ubyło tylko jednorazowo to znaczy że układ musiał być zapowietrzony jak będzie ubywało cyklicznie to musi być gdzieś jakiś wyciek lub mogą być problemy z uszczelką pod głowicą. Trzeba poobserwować a następnie wyciągnąć jakieś wnioski.