REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kafarr napisał(a):czy to tylko wizualne zmiany że auto bardziej "usiądzie"?
galakty napisał(a):Zmień napęd na 4x4 jeśli chcesz wyeliminować podsterowność, a nie sprężyny.
Sportowe stabilizatory EIBACH są zamiennikami seryjnych drążków. Wymiana stabilizatorów skutkuje poprawą właściwości zawieszenia poprzez zmniejszenie przechyłu pojazdu na zakrętach. Prowadzi to do poprawy precyzji prowadzenia i stateczności pojazdu.
dzida napisał(a):nie do końca, bo np. Audi quattro dalej bardziej ryją przodem niż tyłem
Kafarr napisał(a):NA forum seata ktoś do Cupry cały kit Eibacha władował i twierdzi że jest mega poprawa i że auto pięknie się trzyma, wg mnie gdyby to była kwestia siadania auta to by ludzie kupowali chińskie gwinty za 200 zł a nie takie zestawy.
Kafarr napisał(a):W VW/Audi nie ma zdaje się stałego napędu 4x4, więc dołączany napęd który powoduje straty mocy, to raczej głupota.
Kafarr napisał(a):No to ok to w takim razie czym się różni z tych dawnych czasów Golf IV 1,8T albo Audi A3 vs Audi TT FWD albo Leon cupra 1?
Kafarr napisał(a):A jeśli zmiana podzespołów nic nie daje no to się okaże że w VW/Audi jedyne sportowe to S4 B5 albo może Audi R8
gratulacje, a jak ostry był ten zakręt?Kafarr napisał(a):Jechałem 140 km/h zwolniłem do 110-120 i ładnie wszedł w zakręt
mistrzKafarr napisał(a):Poza tym po co mi BMW? mogę kupić Omegę z 96 roku z 2,5 V6, będzie się ładnie trzymał w zakrętach
Kafarr napisał(a):Dla mnie większą frajdę da pogonienie na autostradzie niemieckiej Mustanga, Camaro czy M6 niż to że w sobotni wieczór wejdę ciaśniej nie wiem w centrum Poznania, Warszawy czy Krakowa.