Kafarr napisał(a):NA forum seata ktoś do Cupry cały kit Eibacha władował i twierdzi że jest mega poprawa i że auto pięknie się trzyma, wg mnie gdyby to była kwestia siadania auta to by ludzie kupowali chińskie gwinty za 200 zł a nie takie zestawy.
Ogólnie zawias daje bardzo dużo ale... Twoje propozycje są dobre w kategorii amator. Zresztą sam mam w wariatunciu B6ki po przeróbkach i jest ok. Oczywiście jest ok bo auto jest stworzone do tego żeby było ok.
Sądzę że w golfie dużo zmienisz względem serii ale na profi jazdę bym nie liczył bo wtedy b6ki za 3k są budżetem profi na jedno koło i to z dolnej półki
Kafarr napisał(a):W VW/Audi nie ma zdaje się stałego napędu 4x4, więc dołączany napęd który powoduje straty mocy, to raczej głupota.
Dokładnie jest na odwrót... stały napęd powoduje duże straty ale daje max dobre prowadzenie. Wszystkie haldexy są dołączane i daje to więcej ekonomi ale do profi korzystania z tych udogodnień się średnio nadają. Pierwsze haldexy były max lipą teraz jest już ok.(podobno) Mówię tu o warunkach zwykłych drogowych.
Zwróć uwagę że np: nissan gt-r killuje prawie wszystkie auta z kreski bo ma napędy załączane.
Ogólnie temat szeroki i głęboki a jak byśmy dołożyli np awd ze szperami to dopiero można wyciąć fajną ewolucję drogową.
A wracając do golfa to nie wiem czym bym szedł w takie zakuwanie auta w poli/stabilizatory/amory/sprężyny bo wyżej tyłka nie podskoczysz a możesz przegiąć i jazda będzie upierdliwa. A w dodatku masz napęd FWD więc tyłek jest bardzo nisko