Golf II za wysokie obroty, bardzo duże zużycie paliwa...

09 Mar 2011, 21:29

Witam

Mam problem, otóż od jakiegoś czasu silnik w moim golfie silnik łapie wysokie obroty(gaźnik pierburg 2E), wszystko już jest sprawdzone:
- Nastawnik podciśnieniowy
- podkładka aluminiowo gumowa która występuje między gaźnikiem a kolektorem jest założona nowa,
-wszystkie przewody gumowe łączeń gaźnikowych podciśnieniowych były zmienione na nowe,

Niestety obroty dalej są wysokie i jest bardzo duże zużycie paliwa, możecie coś doradzić?

(mechanicy w mojej okolicy rozkładają ręce i kiwają głowami) :|
Jarvan
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Nisko

10 Mar 2011, 11:27

a uszczelka pod kolektorem ssącym nie przepuszcza gdzieś ?
tibu1
Początkujący
 
Posty: 164
Miejscowość: kraków
Prawo jazdy: 18 11 2007

10 Mar 2011, 18:07

tibu1 napisał(a):a uszczelka pod kolektorem ssącym nie przepuszcza gdzieś ?


Czy chodzi o tą uszczelkę między kolektorem a gaźnikiem to była ona zmieniana
Jarvan
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Nisko

10 Mar 2011, 18:34

chodzi mi o uszczelke między kolektorem a głowicą
tibu1
Początkujący
 
Posty: 164
Miejscowość: kraków
Prawo jazdy: 18 11 2007

19 Mar 2011, 15:38

z opinii stacji diagnostycznej twierdzą że, uszczelka między kolektorem a głowicą jest dobra.

Wracając do mojego zapytania, chcę dodać że, występują na zimnym silniku wysokie obroty i dopiero po przejechaniu 5-8 km z chwilowym postojem na czas 5 min. odpalając, silnik zachowuje się normalnie i normalnie pracuje jakby nigdy nic się nie działo, dopiero po ostudzeniu silnika 7-8 godz. występuje ten sam objaw i znowu obroty są wysokie.
Jarvan
Nowicjusz
 
Posty: 17
Miejscowość: Nisko

23 Mar 2011, 21:45

W gaznikach tych stosowane było ssanie polegające na spiralnej sprężynie bi metalowej dzialającej na temperatururę cieczy chłodzącej. Jeżeli do gażnika dochodzą przewody z cieczą to może być problem właśnie tej sprężyny.
piotr1973
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: kożuchów
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Fotel Alpine
    Legendarna zwinność Alpine wynika z niewielkiej masy auta. Nasi inżynierowie zastosowali tę zasadę przy projektowaniu fotela, dzięki któremu kierowca i maszyna stają się jednością. Ultralekki fotel kubełkowy Siedzenie ...
    Czy punktualność może być niebezpieczna?
    Większość z nas nie lubi się spóźniać. Są jednak sytuacje, w których próba dojechania do celu o umówionej godzinie może zagrażać naszemu życiu. Jak wynika z badań, presja czasowa ma wpływ na styl ...