Golf III, 1.6 b+g. Gaśnie, świeci się kontrolka oleju.

29 Sie 2015, 16:51

Witam.
Tak jak w temacie - Golf III z silnikiem 1.6 benz+gaz, rok '93.
Podczas jazdy gdy wrzucałem na luz i obroty spadały silnik gasł. Przy odpaleniu nie było żadnego problemu. Za każdym razem gdy były niższe obroty auto natychmiastowo gasło. Dziś jadąc do mechanika samochód zgasł i po odpaleniu nawet na wysokich obrotach pada. Wszystkie płyny sprawdzone, olej jest, do wymiany jeszcze troszkę. Nie wiem nawet od czego zacząć sprawdzanie. Jeśli o mechanikę chodzi to jestem "zielony". Dla wielu osób to może być coś błahego jednak ja nigdy silnikami się nie zajmowałem.
KaeSiak93
Obserwowany

Prawo jazdy: 14 08 1993
Auto: Volvo V70 II
Silnik: 2,5TDI 140km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

30 Sie 2015, 10:16

KaeSiak93 napisał(a): Jeśli o mechanikę chodzi to jestem "zielony". Dla wielu osób to może być coś błahego jednak ja nigdy silnikami się nie zajmowałem.

Oddaj w takim razie auto do mechanika. Wygląda mi to na problem z wolnymi obrotami. Może to być silniczek krokowy, filtr paliwa, filtr powietrza, ciśnienie paliwa itd itd.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Kierowca i narciarz w jednym stali domu
    Zadając pytanie: Co łączy kierowcę i narciarza? Pewnie większość osób odpowiedziałaby, iż łączy ich samochód, którym narciarze najczęściej docierają pod stok narciarski. Jednak obie te grupy mają ze sobą ...
    SKODA Octavia uzyskała 5 gwiazdek w testach Euro NCAP