Golf III 1.8 dziwny problem z gazem

29 Mar 2009, 19:24

W takim przypadku to oczywiście,że nie z ryjem ale co ja mam być spokojny jeśli w serwisie założono mi butlę do góry nogami? :shock: Byłem z reklamacją to wciśnięto mi kita ,że to wina gazu,dobrze,że Migaz mi otworzył oczy gdyż z butlami kompletnie nie mam doświadczenia!
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

29 Mar 2009, 19:31

PhantomASA1 poczekaj z tym chwaleniem. Nie chce tu być zbyt skromny, ale twoją sytuację oceniłem tylko na podstawie tego co pisałeś i mam nadzieję, że się potwierdzi jak to już sprawdzisz.
PS do głowy mi jeszcze przyszło, że możesz mieć ułamany pobór w zbiorniku, ale to także się okaże po wyjęciu zaworu :)
Migaz
Zaawansowany

Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

29 Mar 2009, 19:45

Dzięki, wiem już jak podejść do gości a napisz mi tylko ale to już jutro bo dzisiaj jest póżno czy zegar w takiej 30 litrowej butli STAKO ma być z boku butli czy na górze,bo patrzę w internecie na te butle i raczej jest na górze,po załozeniu butli oczywiście. :)
PhantomASA1
Forumowicz VIP

30 Mar 2009, 20:23

PhantomASA1 zawory do zbiorników są różne. tzn mogą być 90 lub 60 lub 30 lub 0 stopni. To jest napisane na zaworze i pod takim kontem należy go zamontować.
Migaz
Zaawansowany

Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

30 Mar 2009, 20:34

Dzięki za cenne wskazówki jutro sobie na to gulnę,jestem już umówiony w tym serwisie,zrobią mi to bez szemrania,jedno pewne jeżdzę nie na gazie tylko na poduszce powietrznej tak jak napisałeś,mnie by to do głowy nie przyszło.Dzięki Kolego,Pozdrawiam! :)
PhantomASA1
Forumowicz VIP

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Lexus LS z układem Climate Concierge