Golf III 1.8 GT trzęsie kierownicą

08 Lis 2014, 18:43

Witam :)
Golfa kupiłem w kwietniu na sportowym zawieszeniu koni -60mm przód - 40mm tył i alusach 15 195/50 przód i 205/50 tył. Od samego początku podczas jazdy trzęsło mi kierownicą i troche ściągało go na prawo ale nie zawsze , najczęściej tak ok 120km/h i podczas ujmowanie gazu. Nie bardzo mnie to obchodziło i tak jeździłem ale do czasu kiedy tak ścięło mn opony że aą wyszły druty. Odstawiłem auto do warsztatu , zmieniłem koła na zimowe 175/65/14. W warsztacie zrobili mi całe zawieszenie i rachunek wyszedł 1050zł. Auto jeździło jak po sznurku tylko 1 dzień , a później znowu wystąpiły te objawy co wcześniej. Może wiecie co może być tego przyczyną? POZDRO :)
REKINŚW
 

18 Lis 2014, 18:33

Nikt nie wie co to może być ?
REKINŚW
 

19 Lis 2014, 11:21

Osobiście wydaje mi się, że są problemy ze zbieżnością. Wskazują na to zdarte opony.
Czyli generalnie geometria. Przed kontrolą zbiezności trzeba sprawdzić oczywiście wszystkie tuleje metalowo-gumowe w zawieszeniu i wszystkie luzy.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

19 Lis 2014, 18:15

Ale całe zawieszenie było robione + ustawiona zbieżność zapłaciłem 1050zł i nadal jest tak jak było
REKINŚW
 

23 Lis 2014, 20:25

Podejrzewam że może był mocno rozbity i już tak musi być .
Co o tym myślicie może być jeszcze jakaś przyczyna?
REKINŚW
 

29 Lis 2014, 15:26

Dziś podczas jazdy kierownica trzęsła jak głupia ale podczas powrotu auto jechało jak po sznurku
Co to może być? Proszę o pomoc
REKINŚW
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Isolde Holderied - Alpejska Błyskawica z Toyoty
    Isolde Holderied to jedna z najbardziej utytułowanych zawodniczek rajdowych świata. Uznawano ją nawet za następczynię legendarnej Michele Mouton. Startowała samochodami wielu marek, jednak największe sukcesy w rajdach WRC ...

08 Gru 2014, 15:41

Ja także uważam,że problemem może być zbieżność,tzn jej złe ustawienie lub zdarte opony. w ostateczności warto sprawdzić np również końcówki drążka kierowniczego czy są w porządku,bo to też częsta przyczyna trzęsienia kierownicą.
Oveo
Początkujący
 
Posty: 111
Auto: LEXUS

13 Gru 2014, 21:42

końcówki drążka kierowniczego były wymieniane opony są dobre czyli uważasz że źle ustawili zbierzność ?
REKINŚW
 

14 Gru 2014, 14:36

REKINŚW napisał(a):uważasz że źle ustawili zbierzność ?
Zbiezność nie ma nic do tego ze w czasie jazdy szarpie kierownica.Jezeli zawiecha jest dobra to tylko i wyłącznie przyczyny trzeba szukać w ogumieniu...Przy czym wywazenie moze być dobre ale opony są "zguzowane"na powierzchni jezdnej i to wlaśnie moze być przyczyną tej dolegliwości.Próbowałes zamienić opony z tyłu na przód-mam na myśli oczywiście całe koła...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014