Golf III 1,9TD trzęsie budą

21 Lut 2010, 15:02

Witam wszystkich. Mam problem ze swoim autem i już na prawdę nie potrafię dojść co mu dolega. wszystko się zaczęło od tego jak nie mógł zapalić przy -26 stopniach. potem jak już zapalił i się rozgrzał zaczęło szarpać silnikiem na biegu jałowym. wskazówka oabrotomierza cały czas była jednak na tym samym poziomie (ok 950). następnego dnia jak już mróz zelżał to zapalił normalnie. jak był zimny wszystko było ok, jak się rozgrzał znowu zaczęło szarpać silnikiem. pojechałem do jednego mechanika i jego diagnoza to uszkodzona pompa. pojechałem do drugiego to powiedział że to nie pompa a poduszki pod silnikem. wymienił poduszki i dodatkowo przestawił zapłon. teraz już tak nie szarpie silnikiem ale na biegu jałowym strasznie trzęsie budą zwłaszcza jak jest zimny. ten sam mechanik poradził jeszcze aby wstawić tłumik drgań. więc go wspawał ale to i tak nic nie pomogło. więc co może być tego przyczyną?
tomo840302
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Mława
  • 21 Lut 2010, 21:43

    A poduszki pod skrzynią biegów były sprawdzane - bo najczęściej one powodują przenoszenie wibracji.
    piotrpz87
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1427
    Miejscowość: Szczecin
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Mazda 6
    Silnik: 2,3
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    21 Lut 2010, 22:00

    piotrpz87 napisał(a):A poduszki pod skrzynią biegów były sprawdzane - bo najczęściej one powodują przenoszenie wibracji.
    nie na biegu jałowym :wink:
    pytanie czy wtryski są w porządku, czy przy tych niskich temp kiedy nie chciał zapalić coś im się nrie podziało) no i czy dogrzewanie silnika działa poprawnie,
    jak rozumiem nie dzieje się to w czasie jazdy tylko na obrotach jałowych?
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6650
    Zdjęcia: 1
    Miejscowość: z błota ;)

    22 Lut 2010, 10:04

    pocieszny napisał(a):jak rozumiem nie dzieje się to w czasie jazdy tylko na obrotach jałowych?


    Dokładnie, dzieje się to tylko na obrotach jałowych. Podczas jazdy jest w porządku. Nim wymieniono mi poduszki też buda drżała ale nie z takim natężeniem. Dopiero po zamontowaniu nowych poduszek zrobiło się nie do wytrzymania. Podczas jazdy od mniej więcej 1000 obrotów do 2300 jest ok. Przy około 2500 samochód nie drży ale zaczyna się robic bardzo głośno. Przed wymianą tych poduszek tak nie było. jeśli chodzi o wydech to wydaje mi się że jest założony poprawnie. W żadnym miejscu nic nie stuka. Więc czy to mimo wszystko może byc wina poduszki pod skrzynią? Czy może coś z tymi nowymi poduszkami jest nie tak?
    tomo840302
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Miejscowość: Mława
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Co wpływa na ceny OC i AC?
      Pojemność silnika, model i marka samochodu, profil kierowcy i jego historia szkodowości jazdy – te wszystkie czynniki wpływają na wysokość składki pakietu ubezpieczeń OC i AC. Wysokość ceny polis komunikacyjnych dodatkowo ...
      Salon Volvo 100 km od koła podbiegunowego
      Samochody Volvo od ponad 85 lat powstają w Szwecji, kojarzącej się z surowym, polarnym mrozem i śniegiem. Najdalszy salon tej marki znajduje się w miasteczku Gällivare . Miejscowi twierdzą, że to tylko 4 godziny drogi ...