GOLF III gaśnie na zakrętach

20 Wrz 2013, 20:32

WITAM ! Mam problem , a mianowicie kupiłem 2 dni temu Golfa 3 1.8 i 75 KM 1992 r .Kłopot w tym ,że przy ruszaniu na 1 biegu zachowuje się po chwili tak jakby był koniec paliwa (na jakieś 3 sekundy) po chwili można mu wciskać i jedzie normalnie , gdy ruszam naprawdę powolutku na pół sprzęgle wtedy się to nie dzieje . Po redukcji na 2 bieg jest to samo ,a na wyższych biegach nie ma przy jeździe na wprost , tylko gdy jadę po łuku ( nie musi być wcale taki ostry ) , jadę sobie i jadę dojeżdżam do łuku auto lekko się przechyla i znów to samo , nie wiem czy brak iskry w tym momencie czy paliwa.Sprawdzałem kostki idące do zapłonu,mono wtrysku , wszystkie są jak nowe , kable i świece to samo ,filtr paliwa także . Proszę o pomoc .
Paflo
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: GOLF III
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

21 Wrz 2013, 23:13

Rozumiem,że auto nie ma lpg..?
Wydaje mi się,że to kłopoty z zapłonem. Masz zwykły aparat z kopułką? trzeba to wyczyścić i zobaczyć co jest zużyte.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

22 Wrz 2013, 12:25

rozbierałem zapłon , czyściłem kopułkę i palec ,były mocno zaśniedziałe , teraz zauważyłem dopiero żę to dzieje się tylko na zakrętach w prawo .. Wyciąłem pompę paliwa jest w idealnym stanie , w baku zero syfu , niestety bak nie ma przegród , zalałem za 70 zł i nad jest tak samo .
Paflo
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: GOLF III
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

23 Wrz 2013, 05:30

Ewidentnie ma tu wpływ na te "czary" siła odśrodkowa. Na zakręcie coś się domyka w przeciwnym kierunku niż zakręt. Pytałem o lpg,bo sprawa byłaby jasna, problem byłby z membranami reduktora a tak..?
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

23 Wrz 2013, 09:53

Auto nie posiada instalacji gazowej .
Paflo
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: GOLF III
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

23 Wrz 2013, 19:54

Dodam jeszcze ,że jest oberwana lewa poducha silnika i stoi lekko pochylony na lewą stronę , nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ..
Paflo
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: GOLF III
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Unikalny system składania tylnych siedzeń – 1999 rok
    W jaki sposób w samochodzie typu minivan szybko uzyskać płaską podłogę? Przez lata odpowiedź brzmiała zwykle – wymontować tylne siedzenia. Toyota była prekursorem licznych i popularnych dziś rozwiązań typu „smart ...

24 Wrz 2013, 07:08

Ciężko stwierdzić jaki to może mieć wpływ ale i tak należy ją wymienić. Może się wtedy coś zmieni.Tutaj u ciebie przyczyna jest czysto fizyczna (zakręt w prawo) więc może inny zakres wibracji czy wychylenie silnika i jego masy siłą odśrodkową powoduje jakieś kłopoty z jego pracą i pracą jego osprzętu.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

24 Wrz 2013, 17:45

Mała pomyłka . To jest prawa a nie lewa poduszka ;) choć nie wiem czy to coś zmienia , raczej nie , na każdym nawet małym zakręcie , przy prędkości 140 km/h czy 15 km/h to się dzieje , wyprostuje go odczekam 2 sekundy i jest reakcja na gaz dopiero .
Paflo
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: GOLF III
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

25 Wrz 2013, 07:21

No to nie pozostaje nic innego jak szukać przyczyny w zbiorniku paliwa. Może tam jest dużo syfu i się zasysa do układu jak się w nim na zakręcie przechyla ta "zawiesina"..? Możliwy ale mniej prawdopodobny jest problem z odpowietrzeniem. Dla pewności przejechałbym się z niedokręconym korkiem wlewu paliwa lub wręcz bez niego ale koniecznie z zamkniętą klapką.
Przede wszystkim zdjąłbym bak i go wyczyścił.
Możliwe ,też ,że jakaś wiązka elektryczna na zakręcie się buja i dotyka czegoś i ma przetartą izolację.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

25 Wrz 2013, 10:56

A więc , bak jest jak nowy , nie ma w nim syfu ( wykonany z plastiku ) pompa jest czyściutka , filtr nowy , podejrzewam że gdzieś jakaś wiązką będzie przetarta lub nie będzie kontaktować . Natomiast nie może być to świeca ani PWN bo wtedy by chodził silnik ale kulawo , a on gaśnie zawsze .
Paflo
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: GOLF III
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

25 Wrz 2013, 21:04

Proponuję wizytę u elektryka i przejrzenie styków i wiązek.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna