Nie możesz sam tego sprawdzic.To awykonalne.Musisz mieć do pomocy drugą osobe.Tylko uważaj żeby cię prąd nie popieścił,bo na przewodach zapłonowych jest wysokie napięcie!
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Wiem juzx co jest,silnik mi zalewa przez pompe,odlaczylem ja i zagadal, membrana regulatora cisnienia jest dobra, co jeszcze tam zostaje,nieiwmeczy wtryskiwacz nie leje,co wy na to?
Co dalej robic>>?
Import aut z Japonii: niezawodność, oszczędność i technologia w jednym Europejscy i również polscy kierowcy coraz częściej decydują się na zakup auta z Japonii. Mowa tu nie tylko o luksusowych samochodach europejskich marek, ale także autach JDM, a więc stworzonych z myślą o tamtejszym ...
Silnik F140 - Ferrari Wszyscy fani sportowych aut kochają silniki V12, a jednym z najsłynniejszych producentów motorów tego typu jest Ferrari. W swojej bogatej historii włoska marka stworzyła wiele jednostek o takim układzie i naprawdę ...
No wlasnie regulator cisnienia paliwa ma dobra membrane. A moze to byc powod wtryskiwacza jednopunktowego ze leje a nie pyli, i zalewa silnik?
Co moze byc jeszcze powodem podawania za duzej dawki paliwa do silnika?
Jak to jest z tym wtryskiwaczem, regeneruje sie go czy kupuje nowy, jakie sa tego koszty?
Mam problem z dobraniem wtryskiwacza jednopunktowego do golfa mk3 1.6 1993rok.
NA wtryskiwaczu jest oznaczenie dwoma kolorami a takze liczbowe, jakie sa prawidlowe oznaczenia wtryskiwacza dla tego silnika?
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.