Golf IV 1,9 4motion 130km

27 Kwi 2017, 13:38

Witam , posiadam Golfa , o którym wspomniałem w temacie. Otóż problem dotyczy układu dolotowego turbiny itd .. Mechanik , który się nim zajmuje stwierdził , że problem tkwi w wezach i rurach od egru w dół do intercoolera ( zakupilem te części ) wymienił , dodam , że wcześniej sprawdził turbinę i mówi , że jest sprawna a auto nadal nie ma mocy , nawet gdy przycisnę wąż od egru i dodam gazu on się nie rozpręża , czyli nie ma ciśnienia , turbinę słychać ale dziwnie , auto nie dymi ani na czarno ani na siwo. Teraz gość twierdzi , że znalazł usterkę i twki ona w komputerze sterowania silnikiem , dlatego nie włącza on turbiny i ona nie daje podciśnienia , czy takie coś może mieć miejsce ? Bo mam wrażenie , że kolezka chce mnie robić na pieniądze , dodam , że aktualnie jestem w Niemczech , płacę mu w euro i to nie mało chce, dlatego chcę zasięgnąć innych opinii ( powiem o początkowych objawach zanim stracił moc całkowicie , otóż auto zaczęło się dławić, turbina zaczęła łapać od ok 2,5 tys obrotów gdzie normalnie zaczynała startować od 1,9 tys , aż przestała całkowicie pracować , gdy wymieniałem rozrząd , zdejmowali te rury , żeby się dostać i założyć pasek rozrządu i od wtedy zaczęły się problemy bo gość zerwał zatrzask , zapchal to sylikonem i po chłopsku wkręcił wkreta jak w deskę ) może wy po tym opisie będziecie wiedzieć w czym faktycznie może tkwić problem ? Aaa ps i mówi , że auto nie chce mu się podpiąć pod komputer , a ja przed wyjazdem miesiąc temu robiłem czujnik ABS w lewym kole i gość podpiął kompa i nie było problemu ) czekam na jakieś opinie , pozdrawiam .
magikzz14
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 13 01 2010
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Golf IV
Silnik: 1,9
Paliwo: Diesel
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Nowe wyścigowe Mitsubishi MiEV Evolution II na PPIHC
    Podczas 91. edycji słynnego wyścigu Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC) nowe wyścigowe Mitsubishi MiEV Evolution II zajęły drugie i trzecie miejsce w kategorii pojazdów z napędem elektrycznym. Pojazdy poprowadzili ...