
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MariuszKinol napisał(a):To w takim razie lepiej iśc w diesla?
Kiliani napisał(a):To auto mam od 2 lat, rocznie robię ok 25 tys, czyli z 50 już zrobiłem jakoś 195 miał jak go kupiłem.
szybki napisał(a):Dam Ci prosty przykład :
DPF czyszczenie 500zł, czujnik temperatury spalin 300zł, 4ery wtryski 1600zł + robota. Masz z bani 3,5k.a co z resztą ?
A o jakim budżecie myślisz na zakup auta?
Kiliani napisał(a):Przykład wyssany z palca bo u mnie nic z tych rzeczy nie było robione, oryginalne wtryski z fabryki ma auto jeszcze, ba! nawet sprzęgło oryginał.
MariuszKinol napisał(a):5-30 tys zł
MariuszKinol napisał(a):Nie chce nic bez turbiny, bo to jest inna jakość jazdy i przekonałem się o tym wiele razy.
Wolnossący silnik ma więcej pary górą ale od dołu jest to samo co mam teraz w Fordzie.
szybki napisał(a):Szkoda mi komentować. Tak właśnie wygląda polska motoryzacja.
MariuszKinol napisał(a):Nie chce nic bez turbiny, bo to jest inna jakość jazdy i przekonałem się o tym wiele razy.
Wolnossący silnik ma więcej pary górą ale od dołu jest to samo co mam teraz w Fordzie.
galakty napisał(a):Rozwiniesz?
galakty napisał(a):Bo jak on ma przebieg poniżej 300 kkm to się nie dziwię, że jest zadowolony z diesla.
galakty napisał(a):A co jakbyś zamiast tego GTI poszukał po prostu 2.0 TDI i zrobił chip? Będzie taniej i mniej sportowo, ale do codziennej jazdy i tak git.
szybki napisał(a):O czym Ty piszesz ? Autor jest zadowolony bo w ciągu 2lat nic się grubego nie stało i to przy nalocie który mógł już wcześniej wymagać interwencji serwisowej.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN