
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
----Fiko czemu się dziwisz,przedstaw lepsze,rzucimy na tapetę,warunek oczywiście,prosto z fabryki bo tutaj znowu zaczynają się schody ,bo te przedstawiane przez kolegę najlepsze w klasie nie są,rozumiesz?!fiko7 napisał(a):Warto,to najlepsze auto w swej klasie
----Fiko czemu się dziwisz,przedstaw lepsze,rzucimy na tapetę,warunek oczywiście,prosto z fabryki bo tutaj znowu zaczynają się schody ,bo te przedstawiane przez kolegę najlepsze w klasie nie są,rozumiesz?!
ACSznycel napisał(a):Moim zdaniem nie warto ładować 35tys. w Golfa ze 105-konnym głośnym motorem i - nie oszukujmy się - mocno przeciętnym wyposażeniem (nie ma nawet radia sterowanego z kierownicy, podłokietników itp). W swojej klasie Golf jest porządny, ale na pewno nie najlepszy (bo to też trochę zależy czego kto oczekuje).
Cena wydaje się być ok, Golfik ma 4 lata i jako nowy w salonie kosztuje ok. 55-65tys. zł więc wszystko się zgadza (po 3 latach +-50% wartości).
W tej cenie za Golfem bym się nie rozglądał (już prędzej za Octavią bo jest identycznym samochodem tylko że ma większy bagażnik), poszukaj Mazdy 3, KII Cee'd lub Hyundaia i30 (mają znacznie lepszego diesla od 1.9 TDI, a mianowicie 1.6 CRDI w wersji 115-konnej, i30 i Cee'd są tak naprawdę tym samym autkiem z innym logo na masce i wyglądem podobnie jak Golf-Octavia-A3-Leon), jeśli nie zalezy ci na ilości miejsca w środku to FIATA Bravo albo mega wypasioną Alfę 147 w włoskiej skórze i 150-konnym dieslem, może nawet uda ci się zapolować na nowe Renault Megane albo jakieś przyzwoite BMW serii 1 (unikaj tylko najsłabszych silników diesla i benzynowych 116/116d i 118d bo są awaryjne)
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN