Golf V

06 Mar 2017, 07:02

Zależy mi na tym 1.6 bo kupuje takiego z 2007 roku z przebiegiem ok. 150tys ja rocznie robię gdzieś z 10tys, chciałbym nim pojeździć tak z 7lat, dlatego jak mi się nim dobrze będzie jeździć pierwszy i drugi miesiac, nic mnie nie będzie denerwować itp to chyba mu LPG zrobię, a ten 1.6 ponoc idealny pod gaz, ino wiadomo znów trochę na mocy straci no ale trudno.
Lofg
Nowicjusz
 
Posty: 16
Auto: Seat cordoba

06 Mar 2017, 09:45

Jeżeli jeździsz głownie o mieście to silnik 1.6 jak najbardziej się sprawdzi, jest to trwała i bezawaryjna jednostka. Przepłacisz jedynie za samą markę VW i konkretnie Golfa V. Co do lpg to nie będzie absolutnie żadnego problemu aby go założyć.
Salko
Aktywny
 
Posty: 278
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2001

06 Mar 2017, 10:19

Dobrze założone LPG nie powoduje zauważalnego spadku mocy ;)
Spadek mocy mają ludzie, którzy poustawiali instalację tak aby paliła tyle co benzyny, a MUSI palić 20% więcej z racji niższej kaloryczności LPG.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

06 Mar 2017, 10:44

Dobrze wyregulowana instalacja LPG może nawet zwiększyć moc, tylko tutaj trzeba jeszcze z wyprzedzeniem zapłonu się pobawić ;)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

06 Mar 2017, 16:48

Miałem podobny problem gdy szukałem samochodu, i też brałem pod uwagę gofra z tym silnikiem. Jak dla mnie niczym nie wyróżniający się kompakt i po przejażdżce stwierdziłem że wyraźnie brak mu mocy. Ogólnie za zadbany egzemplarz z wymaganego rocznika trzeba zapłacić zbyt dużo w stosunku do tego co oferuje.
Z w/w polecalbym Bravo z 1.4 T-jet 120 lub 150 KM, które jest swieższą konstrukcją z dużo elastyczniejszym i trwałym silnikiem. Jeśli jeździsz ekspresowkami to w fiacie masz 6 biegów i przykładowo przy 3tyś/obr jedziesz 120 km/h a w golfie jak pamiętam około 100, co ma też duży wpływ na spalanie.
Lpg równie założysz bez większych problemów.
ligus86
Początkujący
 
Posty: 105
Prawo jazdy: 14 02 2005
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Fiat Bravo
Silnik: 1.4 T-Jet 150 KM

06 Mar 2017, 16:57

Z tymi obrotami racja, strasznie krótka piątka jest. U ojca przy 110 km/h spalanie wychodzi 10-11 litrów :|
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych
    Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...

06 Mar 2017, 17:04

W firmowej Octavi z tym samym silnikiem ciężko mi zejść poniżej 9 przy normalnej jeździe, a powyżej 120 km/h zaczyna palić ja smok...
ligus86
Początkujący
 
Posty: 105
Prawo jazdy: 14 02 2005
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Fiat Bravo
Silnik: 1.4 T-Jet 150 KM