Kupilem Golfa 2004r 1.9 tdi BKC , przebieg 320km Prosilbym o pomoc dlaczego moge miec tak mokry silnik od spodu.Nie jestem mechanikiem i nawet nie mam mozliwosc wejsc i sie dobrze rozejrzec,jedyne co to zrobilem zdjecia,ktore sa w zalaczniku. W nastepnym tygodniu czeka mnie wymiana rozrzadu + filtrow i zastanawiam sie czy to moze byc cos powaznego,obawiam sie ze zaraz mi mechanik powie ze silnik do remontu albo jeszcze Bog wie co ? Po otworzeniu maski nie widze zadnych mokrych elementow. Auto jak wcisne w caly gaz to malego dymka pusci ale odnosze wrazenie ze naprawde delikatnie.Czy bierze olej to ciezko mi stwierdzic bo zrobilem nim niecale 100km.
Co to moze byc i czy moze byc kosztowne ? W zalaczniku zdjecia robione z pod kola od strony kierowcy,z tego co mi wyswietla to sa one obrocone
Kolego,zostawia plamy pod autem?Jest niewiele silników używanych ze znacznym przebiegiem suchych jak pieprz,na tym polu trudno doscignać silniki benzynowe stosowane w Hondach np.ACCORD,jesli zostawia plamy trzeba szukać wycieku,jeśli to tylko zapocenie dobrze umyć silnik,nie znasz stanu zużycia oleju,po jego wymianie problem może ustąpić,takie zapocenia w silnikach kilkunastoletnich to raczej norma.
Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku? Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
[VAN-C] Multipla 1,6 / Premacy 1,8 / Zafira A 1,8 / Scenic I 1,6 Podstawowe kryteria zestawienia: - kompaktowy VAN - silnik benzynowy o mocy ok. 110KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2000 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Fiat Multipla 1,6 - 103KM - Mazda Premacy ...