Golf VI 2,0 TDI zgasł i nie odpala

12 Lip 2024, 21:51

Witam,
jechałem ostatnio autem, pierwszy raz taka sytuacja - wyskoczyła spirala - check engine dieslowski, silnik zgasł, odpalić sie nie udaje, kręci ale bez efektu. Spróbuję może z plaka albo K2 do uruchamiania.

Natomiast w sterowniku są takie błędy:
P2295 - Regulator ciśnienia paliwa 2 - sygnał za niski
P0091 - Regulator ciśnienia paliwa - sygnał za niski

zakupiłem regulator ciśnienia paliwa Bosch ale nie wiem czy nie za szybko, bo ponoć te błędy są ogólne i w zasadzie nie oznaczają nic, może być zapowietrzenie, kiepskie paliwo, a nawet pompa padnięta.

Czy pompa może od tak paść? no bo to się stało nagle i auto teraz stoi z 3 km od domu i ruszyć nie można, z pomoca przechodnia zepchnąłem je na pobocze.
Czy ten błąd faktycznie nie musi oznaczac samego regulatora?
MaciekSpychu
Nowicjusz
 
Posty: 5

12 Lip 2024, 22:12

Grunt to dobra diagnostyka :ok: a ten regulator wkoncu wymieniłeś?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16642
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

12 Lip 2024, 23:51

Jeszcze nie wymieniałem bo jutro chyba przyjdzie.
No diagnostyka tak, tylko że ja oprócz błędów nic więcej nie odczytam
MaciekSpychu
Nowicjusz
 
Posty: 5

13 Lip 2024, 07:37

Ciśnienie paliwa, napięcie na wtryskach, na regulatorze, jest co sprawdzać.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16642
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

13 Lip 2024, 10:57

Ok sprawdze najpierw ten regulator, już jest w doręczeniu także powininen być niebawem, też myślałem żeby mu zaaplikować trochę K2 samostart.
Bo do plaka to potrzeba chyba 2 osób.

Dziwne powiem szczerze, kumpel miał Octavię ten sam silnik, pod 300 tys miała, teraz poszedł w Kodiaq ale tamtego upchnął i nie miał z nim takich problemów jakieś pierdoły.
Współczesne auto nagle staje, gaśnie silnik i nie można odpalić :roll:
Auto salon PL, 170 tys, u poprzednika serwis ASO do końca.
no chyba że egzemplarze montowane w PL mają g...niane cześci niż to co wychodzi z zachodu.
MaciekSpychu
Nowicjusz
 
Posty: 5

13 Lip 2024, 12:30

MaciekSpychu napisał(a):myślałem żeby mu zaaplikować trochę K2 samostart.
Bo do plaka to potrzeba chyba 2 osób.
ale po co? Jak to będzie to to auto odpali odrazu.

MaciekSpychu napisał(a):Dziwne powiem szczerze, kumpel miał Octavię ten sam silnik, pod 300 tys miała, teraz poszedł w Kodiaq ale tamtego upchnął i nie miał z nim takich problemów jakieś pierdoły.
I co takie dziwne, każdy egzemplarz jest indywidualny, wszyscy mówią że bmw to g...o a ja miałem już naście sztuk a nigdy żadnego problemu.
Mam w firmie octavie 1.9 tdi bkc, beczą że tam panewki padają, moja ma już prawie 300k i sprawdzałem panewki to jak nowe ale czy to wyznacznik? Nie

Nie świruj tylko zakładaj ten nowy regulator i pal dziada.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16642
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sportowe Volvo V40 R-Design
    Volvo do swojej oferty wprowadziło sportową wersję, prestiżowego, pięciomiejscowego hatchbacka Volvo V40 R-Design. Auto jest dostępne w salonach z trzema silnikami wysokoprężnymi oraz trzema wersjami benzynowi. Cena modelu ...

13 Lip 2024, 15:49

Wymieniłem ten regulator i nic to nie dało, napieprzyłem się masakrycznie bo to trzeba całą szynę CR wymontować, tą rurkę aluminiową
Zdjęcie
potem znowu w ręku tego nie wykręcisz i zabawa ale się udało i co? i nic
jak mu się plaka poda to chwilę odpali po czym gaśnie, bez plaka to tylko rozrusznik kręci.
W tych wężykach które odkręcałem pełno ropy więc już nie wiem, może pompa padnięta? Ewentualnie z drugiej strony tej rurki jest czujnik bo to co dziś zmieniałem to regulator.
Tylko tak wymieniać po kolei to bezsens chyba
MaciekSpychu
Nowicjusz
 
Posty: 5

13 Lip 2024, 19:29

Mówiłem już, diagnostyka.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16642
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

21 Lip 2024, 17:30

Prawdopodobnie padnięta jest pompa wysokiego ciśnienia :(
Albo zaworek na niej, ale to się jeszcze wyjaśni, jutro ma być gość z lepszym sprzetem do diagnostyki, tylko i tak tego w terenie się raczej nie wymieni podejrzewam.
Jeśli pompa to używki śmietniki, zamiennik śmietnik, regeneracja nie wiadomo przez kogo gdzie co, nówka ok ale Bosch to 4 tys.

Masakra chyba lepiej sprzedać auto, albo trzeba było kupić w benzynie
MaciekSpychu
Nowicjusz
 
Posty: 5

21 Sie 2024, 11:15

Kolego,pierwsze to sprawdż filtr paliwa czy nie ma w nim opiłków,jedni jeżdżą bezawaryjnie,inni mają problemy,w dieslach podstawa to wymiany filtrów paliwa,główna przyczyna uszkodzeń ukł.wtryskowych,oraz ,chłodne paliwo(przegrzane to zacieranie się pomp a tym samym uszkodzenia elektroniki przy pompie,oraz wtryskiwaczy,opiłkowanie pomp),w zbiorniku ma być zawsze dużo paliwa.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8570
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)