REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
galakty napisał(a):Diesel w mieście jedyne co mu będzie przeszkadzać to wypalanie DPF, ale jak raz w miesiącu robisz 700 km w trasie, to ja bym się nie zastanawiał. Czemu? Bo kupisz go dobrych kilka tysięcy taniej, więc zostanie poduszka na serwis, a cały czas palisz mniej więc pogłębiasz różnicę.
haycon napisał(a):golfa 6 1.6 ale 90km warto rozpatrywać? czy 105km raczej minimum?
haycon napisał(a):golfa 6 1.6 ale 90km warto rozpatrywać? czy 105km raczej minimum?
haycon napisał(a):golfa 6 1.6 ale 90km warto rozpatrywać? czy 105km raczej minimum?
1.6 MPI o ile nie ma miliona km na blacie to nie bierze oleju (mam 2 auta z tym silnikiem) lancuch w TSI jest tak samo czescia eksploatacyjna jak i pasek w MPI, jest jednak drozszysay napisał(a):Bezpieczniej dla zwykłego kowalskiego wybrać 1.6mpi (dużo pali benzyny, pewnie tez oleju), czy 1.4 fsi ale w wersji 122km (na nieszczęsnym czy szczęsnym łańcuchu)?
Cynerion napisał(a):Co do wątku to osobiście też już więcej nie kupię wolnossącej benzyny. Ani to ciche, ani dynamiki dobrej nie ma, dużo pali.
galakty napisał(a):MAŁA wolnossąca benzyna. Jakieś 3.0 lub większe już tych problemów nie ma (poza spalaniem)