Golf VI z mojej firmy

06 Lut 2018, 22:22

Ostateczną cenę poznam na dniach.

Ogólnie można powiedzieć, że jakbym jednak zdecydował się pojeździć tym autem kilka lat, to można rozważyć jego zakup..
QuintusKMT
Nowicjusz
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 01 10 1984
Auto: Toyota Corolla
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

07 Lut 2018, 10:10

QuintusKMT napisał(a):Kolega odkupil identycznego golfa , to kilka rzeczy mial do zrobienia.
Poki co w zadnym z obu tych golfow nie byly wymieniane wtryskiwacze, nic chyba tez nie bylo robione z turbina (ale musze sie jeszcze dopytac).
Dwumasy tam na szczescie nie ma. Problem byl chyba na samym poczatku jedynie z dpf. Jak sprawdze historie serwisowania to bede wiedzial czy nic tam faktycznie z tym nie robili.
Tak w ogole to Auto jest z 2012. tankowane na Orlenie i przebieg jest autostradowy.
To akurat wiem i do 2016 bylo serwisowane w ASO, potem juz nie.
Podobno wtryskiwacze nie sa jakos w tragicznym stanie, przynajmniej jak to sprawdzali chlopaki.



A mówią, że dzisiejsze silniki z turbo starczą do 200 tysięcy max. Ale, że wtryskiwacze szczególnie przy naszym paliwie wytrzymały ponad 300 tysięcy to jestem w szoku. Jestem ciekaw czy na zimnym silniku po odpaleniu i ruszeniu nie słychać metalicznego dźwięku, który mija dopiero po kilku minutach rozgrzania. Szczególnie przy przyspieszaniu na niskich obrotach powinno go być słychać, ale jak mówię silnik nie powinien być rozgrzany. Ciekawy ten silnik 1.6TDI :ok:
maxatos
Początkujący
 
Posty: 96
Prawo jazdy: 05 08 2006
Auto: Seat Arona
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2017

07 Lut 2018, 10:15

Jeśli to przebieg autostradowy to nie ma co porównywać z autami, które jeżdżą na krótkich odcinkach.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

07 Lut 2018, 10:20

Miałem dwie służbowe skody z tym silnikiem

Fabią w wersji 90ps zrobiłem przebieg od 86k do 145k.
Po drodze lało się z nadmiarów przy wtryskach, wymienione sprzęgło przy 130k (nie było dwumasu) a na koniec rozwalony mechanizm różnicowy w skrzyni.
Octavią, 105ps, przejechałem 40k (od 120 do 160 tys) tutaj bez problemów
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

07 Lut 2018, 11:25

Mogę potwierdzić, że przez te 300 tys nie były robione ani wtryskiwacze ani turbo. Wtryskiwacze są podobno w dobrym stanie. Ale jak mówię jest to przebieg autostradowy.
Co do różnych metalicznych dźwięków, no cóż trudno mi stwierdzić, aż tak się nie znam .
QuintusKMT
Nowicjusz
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 01 10 1984
Auto: Toyota Corolla
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

07 Lut 2018, 11:27

Invi napisał(a):a na koniec rozwalony mechanizm różnicowy w skrzyni.


Tu był problem z wybierakiem. Ale skończyło sie bodaj na samej regulacji.

Przed ewentualnym kupnem dam go jednak na przegląd.. Lepiej wydać te kilka stów niż potem żałować.
QuintusKMT
Nowicjusz
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 01 10 1984
Auto: Toyota Corolla
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kierowco, nie daj się wiosennemu zmęczeniu
    Choć tzw. wiosenne przesilenie nie jest jednostką chorobową, wielu kierowców właśnie o tej porze roku skarży się na gorsze samopoczucie i uczucie zmęczenia. Jak wpływa to na zdolność prowadzenia i bezpieczeństwo jazdy? ...

06 Sie 2018, 19:07

Witam

Koniec końców kupiłem to auto, dobrze mi się nim jeździ, więc zamierzam jednak nim pojeździć ile będzie się dało.
Auto kupiłem za 16 tys. (to tak informacyjnie)

Pozdrawiam i Dzięki za rady.
Obym nie musiał kiedyś prosić o poradę techniczną :D
QuintusKMT
Nowicjusz
 
Posty: 28
Prawo jazdy: 01 10 1984
Auto: Toyota Corolla
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback