Golf vs Astra

07 Sty 2020, 19:51

Tak jak najbardziej każdy silnik turbo czy to Pb czy ropa, mają prawo brać olej przez turbo, dziwne że o tym nie wiesz i kolega wyżej zdaje się też nie

Kumpel ostatnio był 600 km w Hamburgu u znajomych na sylwestra i w Peugocie 308 CC 2,0 HDI ubyło mu oleju i musiał dolać, a normalnie nie dolewa, po prostu wysokie obroty, turbo itd.
Myślę, że nie znajdziesz silnika którym będziesz leciał na 60% możliwości, duże obroty, turbina i ani kropelki oleju.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

07 Sty 2020, 19:54

Nadal kompletnie nie rozumiesz albo udajesz głupiego i porownujesz spalanie oleju przez pałowanie silnika (które wynosi 0,5-1 L na 10000 km) ze spalaniem oleju przez wadę fabryczną silnika (które wynosi 1-1,5L ale na 1000 km). Ile Ty masz lat? 10?
fcgetin
Początkujący
 
Posty: 193

07 Sty 2020, 19:58

Nie, właśnie ja rozróżniam tylko Ty celowo łączysz je razem.
U sąsiadki zapewne występuje opcja 1 a celowo piszesz o drugiej zgadłem?
No właśnie. :)

i tu nie chodzi o żadne pałowanie, nie musi być non-stop odcięcie, wystarczy większa prędkość i obroty.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

07 Sty 2020, 20:02

Bartolekk napisał(a):zgadłem


Pudło, opcja nr 2.
Tylko Ty nie rozrozniasz silników i masz o nich zerowe pojęcie. Dlatego nie rozumiesz bo pewnie masz 10 lat. Równie dobrze można mówić do ściany, ale z racji wieku wybaczam :lol:
fcgetin
Początkujący
 
Posty: 193

07 Sty 2020, 20:36

fcgetin napisał(a):Ile Ty masz lat? 10?

Obstawiam 14lat :D
A tak właściwie to klarownie widać czemu trzeba uważać na wiedzę z netu :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11000
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

07 Sty 2020, 21:14

szybki napisał(a):A tak właściwie to klarownie widać czemu trzeba uważać na wiedzę z netu

No właśnie a ja nie uważałam i jestem zadowolony z silniczka :)
Brałem pod uwagę Asterkę OPC, Focusa ST, Megane sport 225 i skończyło się na Golfie GTI.
Swoją drogą admin forum golfa 5 ma 1,4 tsi i nie bierze mu ani grama oleju, to tak apropo brania oleju (potwierdzone info)
Czasem chyba warto czerpać wspomnianą wiedzę z 1 ręki od takich osób.
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie śpij za kierownicą podczas jazdy!
    Zmęczenie to prawdopodobnie najbardziej bagatelizowany czynnik wśród przyczyn wypadków drogowych, ponieważ jego rzeczywisty udział jest trudny do zmierzenia. Szacuje się, że zmęczenie ma wpływ na nawet 30% wypadków ...

07 Sty 2020, 21:17

Bartolekk napisał(a):Swoją drogą admin forum golfa 5 ma 1,4 tsi i nie bierze mu ani grama oleju, to tak apropo brania oleju (potwierdzone info)

Ale dopiero twierdziłeś że turbo biorą olej... to admin vw golfa ma zepsute auto... :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11000
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

07 Sty 2020, 22:25

Gdyby Niemiec mial dolewac litr oleju na 1000km na dystansie 500tys km to mysle ze by oddal takie auto juz po kilkudziesieciu tys km, no ale specjalisci na forum wiedza lepiej, ba wiedza lepiej nawet od uzytkownikow takich aut.

po 4 tys km dolalem 300ml oleju, po kolejnych 3tys poziom nie zmienil sie wiec to normalne ze zuzycie zalezy od predkosci obrotowej silnika

jesli dla kogos takie "branie" oleju to problem to polecam komunikacje miejska
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

07 Sty 2020, 22:35

Raziel11 napisał(a):Gdyby Niemiec mial dolewac litr oleju na 1000km na dystansie 500tys km to mysle ze by oddal takie auto juz po kilkudziesieciu tys km, no ale specjalisci na forum wiedza lepiej, ba wiedza lepiej nawet od uzytkownikow takich aut.

Ale musisz ? Ośmiszanie się jest Twoim fetyszem? Ty znowu o tym ogłoszeniu z tsi po 500k.km? Dzwonileś? Dowiadywałeś się? A może silnik był wymieniany? A może ciabat nim jeździł? Bo kraj Niemcy to tylko Niemcy nikt więcej...i wszyscy są idealistami więc nie możliwe żeby w Niemczech miał ktoś inny auto niż Niemiec...
A co co z tymi ogłoszeniami co wkleiłem? Opowiesz nam o nich czy znikniesz i pojawisz się w następnym temacie jak złapiesz ochotę ... na przypomnienie tego sławnego ogłoszenia?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11000
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

07 Sty 2020, 22:39

szybki napisał(a):A co co z tymi ogłoszeniami co wkleiłem? Opowiesz nam o nich czy znikniesz i pojawisz się w następnym temacie jak złapiesz ochotę

Kazde auto moze sie zepsuc, tylko wy robicie z tego jakas wielka afere, wujek wymienial na gwarancji silnik w Mercedesie W123, to znaczy ze to byly awaryjne auta i silniki?

tak samo gadanie ze u jakiegos wyimaginowanego mechanika co chwile stoi jakis VAG, tylko wez pod uwage skale produkcji

10tys wyprodukowancyh lexeusów a wsrod nich 10 wadliwych to to samo co 100tys wyprodukowanych vagow i wsrod nich 100 sztuk wadliwych.

ogarniasz to czy zbyt trudne do pojecia?
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

07 Sty 2020, 22:41

Bartolekk napisał(a):Brałem pod uwagę Asterkę OPC, Focusa ST, Megane sport 225 i skończyło się na Golfie GTI.

Ja testowalem wszystkie hothatche do 60tys, wybralem dwa razy Seata, za pierwszym razem kupilem zwykla a po kilku miesiacach R, auta z pewna historia, odpowiednio zadbane przez poprzednich wlascicieli jak i przeze mnie i nie moge miec zadnych zastrzezen.
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

07 Sty 2020, 22:52

Raziel11 napisał(a):Kazde auto moze sie zepsuc, tylko wy robicie z tego jakas wielka afere, wujek wymienial na gwarancji silnik w Mercedesie W123, to znaczy ze to byly awaryjne auta i silniki?

tak samo gadanie ze u jakiegos wyimaginowanego mechanika co chwile stoi jakis VAG, tylko wez pod uwage skale produkcji

10tys wyprodukowancyh lexeusów a wsrod nich 10 wadliwych to to samo co 100tys wyprodukowanych vagow i wsrod nich 100 sztuk wadliwych.

ogarniasz to czy zbyt trudne do pojecia?


O co Ci chodzi? Wkleiłeś jeden link ogłoszenia bez opisu 1,4tsi z przeb.500k.km.popugując po tęgiej głowie pionku. To jest dowód że jest ok.a ja wkleiłem po 10min.poszukiwań 10linków o motor kaput gdzie omijałem 1,4 160km i są jeszcze opisy "motor wymieniony" ... więc Twój jeden link to dowód a moich 20linków to nie dowód.
Do tego w czym masz problem żeby zadzwonić do firmy remontującej tsi? Oni też się mylą? Więc po co ściemniasz ? Nie lepiej zachować się jak dorosły poważny człowiek i napisać to ruszamy tego nie ruszamy a to jest obarczone ryzykiem?

Taki jesteś super ze statystyki ale tylko w jedną właściwą sobie stronę.

Raziel11 napisał(a):Ja testowalem wszystkie hothatche do 60tys, wybralem dwa razy Seata, za pierwszym razem kupilem zwykla a po kilku miesiacach R, auta z pewna historia, odpowiednio zadbane przez poprzednich wlascicieli jak i przeze mnie i nie moge miec zadnych zastrzezen.


No i ?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11000
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

07 Sty 2020, 23:05

szybki napisał(a):Do tego w czym masz problem żeby zadzwonić do firmy remontującej tsi? Oni też się mylą?

A co myslisz ze zrobilem zanim kupilem TSI? pokazac Ci konwersacje z Frogiem, zreszta w VAG Serwis we wrocku tez bylem, dowiedzialem sie z 1 reki jakie te silniki maja problemy i jak o nie zadbac, kupilem, zrobilem co trzeba bylo zrobic i jezdze i ciesze sie z auta, proste
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

07 Sty 2020, 23:45

Raziel11 napisał(a):A co myslisz ze zrobilem zanim kupilem TSI? pokazac Ci konwersacje z Frogiem, zreszta w VAG Serwis we wrocku tez bylem, dowiedzialem sie z 1 reki jakie te silniki maja problemy i jak o nie zadbac, kupilem, zrobilem co trzeba bylo zrobic i jezdze i ciesze sie z auta, proste

No bardzo proste, zaczynasz gadać jak chłop bo już nie wklejsz linka z passatem tsi :D żeby udowodnić rację :ok:
O koszty nie będę pytał...

Ogólnie widzisz można napisać z głową ale niestety od czasu do czasu płyniesz. Więc zamiast walczyć jak rycerz o całą grupę vag pisz to co napisałeś tylko dodawaj więcej szczegółow typu kwoty serwisu albo przebiegi roczne. Wtedy ktoś kto szuka podobnej opcji będzie bardziej świadomy i może pociągnie temat o ile będzie chciał.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11000
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

08 Sty 2020, 00:12

Caly pakiet startowy do 2.0TSi u Froga to bylo 4k jakies 1.5 roku temu

"Kpl rozrzad
Lancuszek z napinaczem do wymiany przy ok 120-150tys
Nagar
N75
Dv
Pcv
Swuece
Cewki
Popychacz
4tys
Bez lancuszka, napinacz i sruby 800zl mniej"
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna