[MB W210] Górny martwy punk pierwszego tłoka poza znakami.

29 Sie 2017, 12:10

Witam,
Pacjent to w210 2.2D 1997r. Po zamontowaniu napinacza pekł wałek rozrządu. Zdjąłem głowicę. Ustawiłem pierwszy tłok w najwyższym punkcie. Jednak na kole nie ma znaku. Gdy ustawie wał korbowy na znak to wszystkie tłoki są w połowie pracy (wszystkie w połowie cylindra na tej samej wysokości).

Korbowody pogięte? wszystkie 4? Aż tak mocno? Jak tak to jakim cudem tłoki dochodzą do GMP?

Składać głowicę i odpalać?
JaPalec
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 19 11 2011
Przebieg/rok: 29tys. km
Auto: Mercedes E220D (w210)
Silnik: 2.2D (604)
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1997

29 Sie 2017, 15:38

Ja Palec,wiadomosc priv.Pewnych tajemnic oficjalnie zdradzac nie mozna :no:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    30 lat Toyoty Camry w Polsce
    Historia Toyoty Camry w Polsce rozpoczęła się 1987 roku. Przez wiele lat był to flagowy model osobowy w gamie marki, który u progu nowego stulecia został wyparty przez Lexusa. Niewykluczone jednak, że wkrótce ...