GPS- wybór

12 Lis 2010, 14:08

Witam, mam prośbę potrzebuję nawigacji GPS i proszę was o pomoc, być moze ktoś ma już jakieś doświadczenia z takimi urządzeniami.
Otóż jestem kierowcą ciężarówki, i podrózuje dokładnie po Szwecji i Norwegi ale zdarzy się też przemierzanie Polskich dróg. Potrzebuję dokładnej i dobrej nawigacji, któy porowadzi mnie wszędzie, i będę mógł mapke akutalizować. Szukam w granicach ok. 1000 zł. Słyszałem że dobra jest nawigacja Tomtoma ale mapa Automapa. LEcz czekam na wasze propozycje i rady. Pozdrawiam
Wojtas066
Nowicjusz

Miejscowość: Szczecin

12 Lis 2010, 19:46

Tylko i wyłącznie nowa AutoMapa masz możliwość wprowadzenia gabarytów pojazdu i prowadzi tak żeby uniknąć zakazy tonażowe, niskie wiadukty. Osobiście już zjeździłem troszkę europy z AutoMapą i zawsze trafiłem bez problemów do celu.
[link do oferty na Allegro wygasł]
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

13 Lis 2010, 00:34

No dzięki wielkie za info (a jeszcze bardziej za linka ;) ale oczekuję jeszcze kilku porad :)
Wojtas066
Nowicjusz

30 Lis 2010, 20:04

ja już wcześniej polecałem nawigację Vordon, ja jestem taksówkarzem i też dosyć dużo jeżdżę i jestem bardzo zadowolony z niej, wgrałem sobie Auto Mapę i śmiga jak marzenie, bardzo polecam no i przede wszytskim ma niską cenę i duży wyświetlacz, co dla mnie jest bardzo ważne
zmotoryzowany
Nowicjusz

Miejscowość: Katowice

10 Gru 2010, 22:14

ja też polecam nawigację Vordon bardzo dobra cena, wysoka jakośc, bardzo dużo jeżdzę do Europie i doskoanale się sprawdza w trasie
motofreak
Nowicjusz

Miejscowość: kraków

23 Gru 2010, 15:46

A to podobno dobra i dużo osób ją poleca >> SMARTGPS SG760 Vision AME trochę nabajerowana w multimedia ale auto mapa z uwzględnieniem pojazdów ciężarowych no i duży ekran jak dla starszego kierowcy tira dobra rzecz ;)