Grand Voyager różnica w zużyciu paliwa w silnikach 3.3 i 2.4

05 Sty 2015, 00:20

Witam.
Mam pytanie do użytkowników aut Grand Voyager w benzynie. Interesują mnie rzeczywiste różnice w zużyciu paliwa pomiędzy silnikami benzynowymi pojemności 3.3 a mniejszym 2.4. Jak to się ma w sytuacji zarówno samej benzyny jak i LPG. Będę wdzięczny za odpowiedzi użytkowników 3.3, właścicieli 2.4. A może też i znajdą się osoby które jeździły i jednym i drugim. Dziękuję i pozdrawiam
tommytomczyk
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 0- 0-1992
Auto: Toyota Corolla
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

13 Sty 2015, 18:02

Jechałem jednym i drugim. Silnik 2.4 za słaby do takiego auta i przeważnie występował tylko w wersjach Voyager tych krótkich z manualną 5cio biegową skrzynią. Do tego samochodu najlepszy jest silnik 3.3 i ta jego praca V6 :) Generalnie spalanie większe będzie w 3.3 bo nie dostaniesz tu manuala tylko 4ro biegowy automat który radzi sobie bardzo dobrze. Jedyny jego minus to spore spalanie w mieście. W trasie jesteś w stanie przy normalnej jeździe ,110km/h spalić nawet poniżej ok.10l/100km. Przy krótkich odcinkach w zimie potrafi łyknąć nawet 18l/100km :mrgreen:
Ogólnie bardziej udana jest jednostka 3.3l można ją gazować i raczej problemów nie będzie nawet przy większych przebiegach.
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5298
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Honda NSX 2015 - druga generacja
    W 2015 roku do gry powróciła Honda NSX, którą można było oglądać na Tokyo Motor Show w wersji produkcyjnej. Druga generacja NSX otrzymała lekkie nadwozie i nowy, montowany wzdłużnie, 3,5-litrowy silnik V6 twin ...